Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:30:09 GMT

ایستگاه های مسافربری در ولیعصر قزوین ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۰۱۴

ایستگاه های مسافربری در ولیعصر قزوین ساماندهی می شود

فرخزاد در خصوص انتقال ایستگاه های مسافربری از چهارراه ولیعصر به میدان مینودر قزوین گفت: پیشنهاد می شود برای این کار، مشاور گرفته شود تا در خصوص ساماندهی میدان ولیعصر و انتقال ایستگاه های مسافربری، کار علمی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه شورای ترافیک استان که امروز (دوشنبه ۲۴ شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: وضعیت ایستگاه های مسافربری در ولیعصر و انتقال این ایستگاه ها، بحث جدی است چراکه ما داریم برای تردد جمعیت ۲۰۰ هزار نفری به شهرهای محمدیه، مهرگان، بیدستان، شریفیه، الوند و شهرصنعتی تصمیم گیری می کنیم و در این خصوص باید با تدبیر بیشتری اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: آنچه بدیهی است این است که ساماندهی چهارراه ولیعصر باید انجام شود ولی اگر این انتقال از چهارراه ولیعصر به میدان مینودر هم انجام شود، در میدان مینودر زیرساختی وجود ندارد.

 

وی تأکید کرد: اگر بخواهیم از چهارراه ولیعصر، انتقال مسافران به میدان مینودر را داشته باشیمِ، باید مینی بوس گذاشته شود که برای اینها هم ایستگاه نیاز است؛ بنابراین با توجه به این مسائل لازم است مشاوری گرفته شود تا ظرفیت هایی که برای ساماندهی چهارراه ولیعصر نیاز است، بررسی شود تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و تمهیدات لازم برای این موضوع اتخاذ شود.

 

فرخزاد گفت: پیشنهاد می شود مشاور گرفته شود تا در خصوص ساماندهی میدان ولیعصر و انتقال ایستگاه مسافربری کار علمی انجام شود و لازم است تبعات کار پیش بینی شود و اینگونه نباشد کاری صورت گیرد و بعد از چند ماه بازنگری نیاز باشد.

 

وی با اشاره به طرح ایمن سازی ورودی شهر آوج اظهار کرد: در جلسه ای که در خصوص توسعه آوج داشتیم، موضوع ورودی شهر آوج مطرح شد و ضروری است فرمانداری در خصوص توافق با معارضان اقدام کند و همچنین شهرداری میدان دوم ورودی شهر آوج را در دستور کار قرار دهد.

 

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص پروژه پل شرکت نفت اظهار کرد: در خصوص این پروژه مقرر بوده هزینه اجرا به شکل یک سوم وزارت نفت، یک سوم وزارت راه و شهرسازی و یک سوم هم شهرداری باشد که بعد از آن مصوبات دیگری را داشتیم و مقرر شد شهرداری قزوین در خصوص ۲۵ درصد آورده نسبت به تأمین مصالح اقدام کند و شرکت آب منطقه ای قزوین هم تأمین مصالح رودخانه ای را داشته باشد.

 

«مسعود حق لطفی» افزود: تاکنون برای این پروژه ۷ میلیارد تومان پرداخت شده است که ۶ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و یک میلیارد تومان توسط شرکت نفت پرداخت شده که با توجه به گذشته زمان، این ارقام بر اساس شاخص بانک مرکزی به روزرسانی شده است.

 

وی یادآور شد: با به روز رسانی صورت گرفته در مجموع، ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده که سهم راه شهرسازی ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و سهم شرکت نفت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و تعهدات شهرداری هم باقی مانده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطر نشان کرد: برای اجرای باقی مانده پروژه ۴ میلیارد تومان نیاز است که ۲ میلیارد تومان هم به پیمانکار پروژه بدهکار هستیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عزاداری محرم عاشورای حسینی اربعین حسینی اصفهان فعالیت های مسجدی استان بوشهر مسجد طراز اسلامی معاون استاندار قزوین ایستگاه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 747970

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد