Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال دیشب (یکشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر با نتیجه یک بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد. این دیدار حواشی زیادی به همراه داشت که یکی از این حواشی، اعتراض شدید استقلالی‌ها به قضاوت اکبریان بود. این اعتراض شدید تا جایی پیش رفت که مدیران استقلال تصمیم به شکایت از این داور بگیرند.

یکی از تصمیمات بحث‌برانگیز اکبریان در این دیدار، اخراج فرشید اسماعیلی در دقایق پایانی بازی بود که باعث شد این بازیکن داربی هفته آینده را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان داوری درباره این صحنه تحلیل‌های متفاوتی داشتند به طوری که حسین عسگری این صحنه را تنها خطا تشخیص داد و جریمه کارت زرد را نادرست اعلام کرد، اما از آن طرف هم حیدر سلیمانی، کارت زرد دوم اسماعیلی را تایید کرد.

با توجه به اظهارنظر متفاوت دو نفر از کارشناسان داوری مطرح فوتبال ایران به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی به کمک کمیته داوران باید بررسی مجددی روی این صحنه انجام دهد، زیرا طبق ماده ۴۹ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی می‌تواند در صورت اثبات خطای آشکار داور، جریمه یک جلسه محرومیت بازیکن اخراج شده را لغو کند.

در ماده ۴۹ آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: "شخصی که از زمین مسابقه یا منطقه فنی اخراج می‌شود، خود به خود از اولین مسابقه بعدی در همان رقابت‌ها محروم می‌شود مگر آن که کمیته انضباطی تصمیم به افزایش مدت محرومیت وی اتخاذ نماید یا محرومیت وی را به دلیل خطای آشکار داور لغو نماید. "

البته لغو محرومیت کارت قرمز اتفاقی است که در فوتبال ایران رخ نداده، اما با توجه به این که قانون به کمیته انضباطی این اجازه را داده است، احتمال بخشش فرشید اسماعیلی و حضور در بازی هفته چهارم استقلال مقابل پرسپولیس وجود دارد. در هر صورت باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی راجع به فرشید اسماعیلی می‌گیرد و آیا تصمیم اکبریان را اشتباه تلقی می‌کند یا آن را تایید می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی دربی 90 فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی