Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@22:06:33 GMT

مؤسسه بیت‌الاحزان در عراق موكب اربعینی برپا می‌كند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۸۳۹

مؤسسه بیت‌الاحزان در عراق موكب اربعینی برپا می‌كند

به گزارش ایكنا از فارس، اصغر رحیمی، مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، امروز، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برپایی موكب مؤسسه بیت‌الاحزان در ایام اربعین خبر داد و گفت: بدین منظور پیگیری‌هایی از طریق ستاد مركزی اربعین، كمیته مشاركت‌های مردمی و ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت اخذ مجوز برپایی موكب در راهپیمایی اربعین را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا در موكب بیت‌الاحزان در ایام اربعین 700 نفر در هر وعده غذایی و اسكان 400 نفر در هر شبانه‌روز را متقبل شدیم كه این موكب در 200 متری مسجد سهله به طرف مسجد كوفه برپا خواهد شد.
مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان گفت: در این موكب 50 نفر از قرآنیان بیت‌الاحزان به عنوان خادم به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند كرد.
رحیمی با بیان اینكه جلسات توجیهی برای خادمان موكب تاكنون برپا شده و مسئولیت‌ها و وظایف هر خادم به دقت تقسیم شده است، گفت: خادمان این موكب با لباس‌های متحدالشكل به خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) خواهند پرداخت.
وی، زمان برپایی موكب را 10 تا 20 ماه صفر امسال و به مدت 11 روز اعلام كرد و گفت: در این موكب علاوه بر توزیع روزانه غذا، دمنوش‌های گیاهی، میان وعده و شربت، بسته‌های غذایی و نان محلی توزیع خواهد شد.
مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان با یادآوری اینكه این موكب از محل جمع‌آوری نذورات مردمی برپا می‌شود، از تمام عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت مشاركت در این امر خیر دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي مؤسسه بيت الاحزان موكب اربعين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی ظهر یکشنبه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این دوره مباحثی از قبیل سبک زندگی اسلامی و قرآنی، ابعاد سبک زندگی قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی، پاسخگویی قرآن برای تمام نیازهای بشر، مقایسه آن با سبک‌های زندگی غربی و غیر اسلامی، انواع تعاریف متداول در خصوص سبک زندگی و میزان رواج سبک‌های غربی و غیر ایرانی و غیر اسلامی در میان نسل امروز به خصوص نوجوانان و نوجوانان، تأثیر سبک زندگی بر روی عادات و پوشش افراد بررسی شد.

در پایان این همایش سخنران برنامه به سوالات حاضرین پاسخ داده و راهکارها و پاسخ‌هایی برای تبلیغ و تبیین سبک زندگی قرآنی ارائه داد.

کد خبر 6096418

دیگر خبرها

  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین