Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@14:00:32 GMT

تأمین ۵۰ درصد برچسب‌های سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۹۵۳

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس که امروز (دوشنبه بیست و پنجم شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰ درصد برچسب‌های سرویس مدارس تهیه شده است و از امروز در میان دفاتر مدارس سطح شهر تهران توزیع می‌شود.

اخبار اجتماعی-او با اشاره به تأیید صلاحیت ۷۵ درصد از خودروهای شخصی برای سرویس مدارس افزود: به دلیل افزایش حجم ترافیک و درگیری تاکسی‌ها از ابتدای مهر از ظرفیت خودرو‌های شخصی نیز برای سرویس مدارس استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنادان گفت: متوسط سن تاکسیران‌ها ۴۸ سال و سن تاکسی‌های در حال فعالیت زیر ۷ سال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: این طرح به دلیل استفاده از سامانه سپند با طرح سال گذشته تفاوت دارد.

او افزود: سامانه سپند موجب شفافیت عمومی می‌شود و در پی آن شهرداری، دستگاه‌های نظارتی و اولیا دسترسی راحت‌تری به اطلاعات دارند، البته برخی مشکلات وجود دارد که باید حل شوند.

قنادان گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران و تأیید فرمانداری تهران هزینه‌های حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه نظارت در چند سطح انجام می‌شود، ادامه داد:  در سطح اول نظارت مربوط به مدارس است و در سطح دوم با مشارکت پلیس انجام می‌شود و در سطح بعدی حضور آگاهانه والدین امری ضروری است، چراکه باید به برچسب‌های موجود بر سرویس فرزندان خود توجه کنند.

او تصریح کرد: والدین می‌توانند گزارش تخلفات موجود را از طریق سایت تاکسیرانی اعلام کنند. خودرو‌های متقاضی سرویس مدارس باید نسبت به دریافت برچسب اقدام کنند و اشخاصی که دو سال از تاریخ صدور گواهینامه آن‌ها گذشته و بالای ۲۳ سال سن دارند، می‌توانند در این حوزه وارد شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: در تلاش هستیم تا اعتبارهای لازم را برای سرویس مدارس استثنایی تأمین کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاکسیرانی تاکسیرانی حمل و نقل خودرو سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شورای شهر تهران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وارن بافت، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی، اعلام کرد بر این باور است که دولت آمریکا برای تأمین کسری بودجه فزاینده این کشور به جای کاهش هزینه‌های خود به سمت افزایش مالیات‌ها می‌رود.

وی در نشست سالانه سهامداران مؤسسه سرمایه گذاری برکشر هاتاوی در اوماها گفت: من فکر می‌کنم که افزایش مالیات‌ها محتمل است.

بافت تاکید کرد که دولت آمریکا یک روزی تصمیم خواهد گرفت که دیگر نمی‌خواهد کسری بودجه انقدر افزایش یابد چراکه تبعات منفی جدی در پی خواهد داشت. از طرفی آنها ممکن است نخواهند هزینه‌های خود را هم کمتر کنند و در نتیجه تصمیم بگیرند که سهم بیشتری از چیزی که متعلق به ماست را از ما بگیرند و ما مجبوریم آن را بپردازیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که نسبت کسری بودجه این کشور به تولید ناخالص داخلی از ۵.۵ درصد در سال مالی جاری به ۸.۵ درصد در سال ۲۰۵۴ خواهد رسید.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که قانون کاهش مالیات‌ها در آمریکا، مصوب سال ۲۰۱۷، برای سال جدید هم اجرایی شود شاهد بدتر شدن اوضاع کسری بودجه در این کشور باشیم.

کد خبر 6097011 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت