Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا در ایلام گفت: هر کشته در تصادفات رانندگی بیش از یک میلیارد تومان خسارت بر جامعه تحمیل می‌کند. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار محمدحسین حمیدی ، ظهر امروز در همایش"طلاب یاران فرهنگ ترافیک" در محل هتل زاگرس ایلام اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و جلوگیری از کشت و کشتار و خسارات مادی و معنوی ناشی از تصادفات در جاده ها؛ وظیفه ای همگانی و معروفی بس بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنان| افزایش آمار تصادفات در کشور نگران‌کننده است40 درصد مصدومان تصادفات استان مرکزی را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می‌دهندهر تصادف فوتی 5.1 میلیارد تومان هزینه ایجاد می‌کند/افزایش 116 درصدی تصادفات خسارتی در تابستانتصادف زنجیر‌ه‌ای در استان کرمانشاه 3 کشته و 5 مجروح برجای گذاشت

معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا در ایلام گفت: سال گذشته 17هزار و 183نفر در جاده‌های درون شهری و برون شهری کشور به علت تصادفات مختلف جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه این آمارها بسیار دردناک است و خسارات مادی و معنوی زیادی بر خانواده ها و جامعه تحمیل کرده است، افزود: هر کشته بطور متوسط خسارات مادیی بالغ بر بیش از یک میلیارد تومان بر جامعه تحمیل می کند.

تعداد گواهینامه های صادره  مورد اشاره معاون اجرایی راهنمایی و رانندگی ناجا بود که یادآورشد: تعداد گواهینامه های صادره تا سال 97نسبت به سال  85بیش از 103درصد افزایش یافته است.

وی ناایمن بودن پرفروش‌ترین خودرو تولید داخل را متذکر و گفت: متاسفانه پرفروش ترین خودرو تولید داخلی پرتصادف ترین و خسارت آفرین ترین خودروی کشور است.

مسئولیت همگانی در جامعه برای کاهش تصادفات و خسارت وارده از دیگر مباحث سردار حمیدی بود که خاطرنشان کرد: همه در مقابل جامعه مسئولیم و باید با فرهنگ سازی مناسب و بالابردن سطح کیفی تولیدات خودرویی، مانع بیش از پیش این کشت و کشتارها شویم و در این میان نقش روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و طلاب در نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک بسیار موثر و کم نظیر است.

سردار حمیدی افزایش حضور زائران در راهپیمایی اربعین 98 را یادآور و تاکید کرد: امسال با توجه به حذف ویزا؛ قطعاً در اربعین حسینی جای جای استان ایلام با ترافیک مواجه خواهد شد و همه باید پای کار باشند و بطور حتم مرز مهران؛ همچنان کانون توجهات زائران حرفه ای است و بازگشایی مرز خسروی نمی تواند حجم زیادی از بار ترافیکی مهران را کاهش دهد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی به مناسبت هفته سلامت و در دیدار با کارکنان مرکز بهداشت شهرستان زنجان، عنوان کرد: همه‌ ما بایستی تلاش کنیم شعار پیشگیری بهتر از درمان را به منصه ظهور برسانیم، چرا که پیشگیری بسیار سهل‌تر و کم‌هزینه‌تر از درمان است. 

وی افزود: اگر بتوانیم امر پیشگیری را به خوبی مدیریت کنیم، درصد بالایی از بیماری‌ها و مشکلات بعدی دامن‌گیر افراد جامعه نخواهد شد.

خالقی با تأکید بر اهمیت تجهیز کردن خانه‌های بهداشت، افزود: اگر خانه‌های بهداشت مناطق کوچک و کمتر توسعه‌یافته نظیر روستاها مجهز و به‌روز باشند، شاهد کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خواهیم بود.

او گفت: این موضوع سبب رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان این مناطق شده و موجبات آسودگی آنان را فراهم خواهد آورد و طبعاً با وجود خانه‌های بهداشت مجهز، می‌توانیم از تحمیل بسیاری از هزینه‌های جانبی به بیماران و نیز جامعه پیشگیری کنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به شأن و جایگاه والای فعالان حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد: حیطه‌ کاری بهداشت و درمان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از آن‌جایی‌که این حوزه کاری با جان و حیات انسان‌ها در ارتباط است، فعالان حوزه بهداشت و درمان بایستی نهایت دقت و ظرافت را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند