Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@01:43:05 GMT

گل بچگانه نمی‌خوردیم به پرسپولیس نمی‌باختیم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۴۰۳۲

آفتاب‌‌نیوز :

دراگان اسکوچیچ پس از باخت یک بر صفر امشب نفت آبادان مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: از اینکه بازی را واگذار کردم خوشحال نیستم اما تاکتیک خوبی را با توجه به آنالیزمان از پرسپولیس داشتیم.

سرمربی نفت آبادان افزود: اگر اشتباه بچگانه در گل خوردن صورت نمی گرفت احساس خوبی داشتم که پرسپولیس به ما گل نمی زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در زمانیکه گل دریافت کردیم تغییر سیستم دادیم تا با حملات و افراد بیشتری حمله کنیم.

وی یادآور شد: ترجیح میدهم پنج صفر ببازم و بد باشم نه اینکه خوب باشیم و باز هم ببازیم. از بازیکنانم تشکر می کنم اما باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. در حمله کردن خجالتی بودیم و جرأت نداشتیم.

اسکوچیچ ادامه داد: ما در دقایق پایانی ریسک کردیم و تعادل بازی را هم به نفع خودمان بر هم زدیم. بازیکنان ما امروز بیشتر از آنکه بخواهند مقابل پرسپولیس بازی کنند مقابل خودشان بازی کردند. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و امتیازات خوبی را کسب کرد. از باخت تیمم ناامید شدم.

وی درباره دیدار با قشقایی شیراز در جام حذفی تصریح کرد: همیشه بازی پیش رو مهم ترین دیدار ما هست و به هر حریفی احترام می گذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود