Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:21:33 GMT

کاهش نرخ رسمی ارز

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۷۴۰۵

کاهش نرخ رسمی ارز

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۲۳۸ ریال و پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۱۳۵ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۵۲ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۵۰ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۹۲ ریال، روپیه هند ۵۸۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۸۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۶۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۳۰ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۷۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۹۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۵۸۶ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۵۶ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۲۵ ریال، روبل روسیه ۶۵۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۰۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۷۲۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۱۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۶۲ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۲۷ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۳۸۹ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۷۸۷ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۱۲ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۳۸۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۰ ریال، یک هزار وون کره ۳۵ هزار و ۳۰۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۴۴ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۲۳۹ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۱ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۳۶ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۲۷۰ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش گذاری شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نرخ ارز بانک مرکزی کاهش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت