Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:44:30 GMT

۱۲۰ مدرسه بنیاد برکت به بهره‌برداری می‌‎رسد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۳۳۹

۱۲۰ مدرسه بنیاد برکت به بهره‌برداری می‌‎رسد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سعید جعفری روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت افتتاح ۱۲۰ مدرسه بنیاد برکت در مناطق محروم کشور و ارسال ۲۵۰ هزار نوشت افزار و کیف برای دانش آموزان نیازمند،  با بیان اینکه خدمت به محرومین در اندیشه امام خمینی عبادت محسوب می شود، گفت: ۹۵ هزار میلیارد ریال ارزش واقعی اقدامات بنیاد برکت در مدت ۱۲ سال فعالیت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عدد  در حوزه عمل حداقل پنج برابر است؛ چرا که بنیاد برکت در اقدامات خود مجموعه های دیگر را هم فعال می کند.

جعفری اظهار کرد: همچنین ۲۵۰ هزار بسته کیف و نوشت افزار برای توزیع میان دانش‌آموزان مناطق محروم به این مناطق ارسال می‌شود.

وی  ادامه داد: پیش از این ۱۱۱۰ باب مدرسه با ۶۶۰۰ کلاس درس به بهره برداری رسیده که با ۱۲۰ مدرسه آماده افتتاح، مجموع مدارس برکت در سراسر کشور به هزار و ۲۳۰ مدرسه  مدرسه با ۷ هزار و ۳۰۴ کلاس درس می‌رسد
همچنین برای ساخت مدارس برکت مبلغ ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال ۹۸ سرمایه‌گذاری شده است.

افتتاح ۱۵۰ کلاس درس در کرمانشاه در هفته آینده

جعفری با بیان اینکه  یک از اقدامات اصلی بنیاد برکت مدرسه سازی است افزود: مدرسه سازی در مناطق محروم جزو اولویت های اصلی بنیاد است در همین زمینه هفته آینده ۱۵۰ کلاس درس در کرمانشاه افتتاح می شود.

نکته قابل توجه این است که بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال ساخت یک هزار مدرسه دوم برکت است و تاکنون قرارداد ساخت ۱۶۴۴ مدرسه را منعقد کرده است و با توجه به بهره برداری از ۱۲۳۰ مدرسه، ۴۱۴ مدرسه دیگر را در دست ساخت و تکمیل دارد.

این مراسم امروز در مجموعه چهل سرای مصلی تهران در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی