Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@14:19:35 GMT

طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی در کرمان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۸۷۰۸

تین‌نیوز | 

 سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان از اجرای طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی از ابتدای مهرماه به صورت ویژه در کلیه معابر سطح شهر و حتی معابر حاشیه شهر که در آن‌ها مدارس وجود دارند اجرا می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ مسعود محسنی با اشاره به این‌که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم اظهار داشت: هر ساله در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شاهد حجم زیاد عبور و مرور در سطح شهرها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تدابیر لازم برای برقراری ترافیکی روان هر ساله در این ایام از سوی پلیس اندیشیده می‌شود افزود: امسال نیز طرح ویژه انتظامی‌ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی نوشته شده است.

سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان از آمادگی صددرصدی نیروهای پلیس راهور مرکز استان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: طرح ویژه ترافیکی از ابتدای مهرماه به صورت ویژه در کلیه معابر سطح شهر و حتی معابر حاشیه شهر که در آن‌ها مدارس وجود دارند به اجرا در آمده و تمامی نیروهای ما در اجرای این طرح بکارگیری می‌شوند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: با شهرداری کرمان کلیه معابری که مدارس در آن قرار گرفته است در صورت نیاز اصلاح نقاط، خط‌کشی، تعمیرات و مشکلاتی که از نظر راه داشته انجام شده و یا در حال انجام است.

محسنی گفت: از خانواده‌ها و اولیای دانش‌آموزان تقاضا داریم که مسیرهای رفت و آمد دانش‌آموزان را از قبل شناسایی کرده و کوتاه‌ترین مسیر را برای انتقال فرزندان خود به مدرسه انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها تا حد امکان از مسیرهای کناره‌ای و حاشیه‌ای برای مسافت‌های دور استفاده کنند افزود: اگر مسیر نزدیک است از مسیرهای متراکم کمتر استفاده شود و تلاش کنند تا از مسیر جایگزین استفاده کنند.

سرپرست پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به این‌که در هفته اول مهر تردد کامیونت و خودروهای سنگینی که خدمات‌رسانی داخل شهر را انجام می‌دهند تا ساعت 9 صبح ممنوع است بیان کرد: در صورت تردد این خودروها در این محدوده زمانی در داخل شهر پلیس با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: با همکاری آموزش وپرورش قبل شروع سال تحصیلی جدید دوره‌ها و کلاس‌های ویژه‌ای برای رانندگان سرویس‌های مدارس برگزار و آموزش‌های ویژه این ایام به رانندگان داده شده است.

محسنی با بیان این‌که عمده مشکل ما با سرویس‌های مدرسه غیرمجاز است که طرح ویژه‌ای هم برای آن‌ها داریم افزود: پلیس آمادگی کامل برای برخورد با این خودروهای متخلف را دارد که جریمه 40 هزار تومان برای سرویس‌های غیرمجاز مدارس و به ازای هر نفر سرنشین اضافه 15 هزار تومان جریمه منظور می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم که سال تحصیلی جدید را با همکاری اولیای دانش‌آموزان و همشهریان با امنیت ترافیک بیش‌تر و بهتری آغاز کنیم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه متفاوتی دارند و شهریه مدارس با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، تعیین می‌شود. - اخبار استانها -

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در سراسر کشور بیش از 18 هزار مدرسه غیردولتی و بیش از 20 هزار آموزشگاه وجود دارد، گفت: در استان کرمان قریب هزار و 100 مدرسه غیردولتی وجود دارد که در امر آموزش دانش آموزان به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند.

وی با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است، افزود: نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و امکانات از جمله عوامل سهیم در تعیین شهریه مدارس غیردولتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، ادامه داد: شهریه این مدارس با توجه به آیین‌نامه و موادی چون محل مدرسه، اجاره مدرسه، امکانات مدرسه، هوشمند بودن، استفاده از سالن‌های ورزشی و فوق برنامه‌ها مشخص می‌شود.

وی با اشاره به روند تصویب نرخ شهریه مدارس غیردولتی، بیان کرد: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به امکانات و خدماتی که به دانش آموزان ارائه می‌شود از سوی مؤسس تعیین شده و ادارات آموزش و پرورش شهریه پیشنهادی را بررسی می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه ممکن است آموزش و پرورش رقم شهریه پیشنهادی از سوی مؤسس را تایید یا تعدیل کند، افزود: در ادامه نرخ شهریه به شورای سیاست‌گذاری مدارس و مراکز غیر‌دولتی ارجاع می‌شود و در آنجا برای نرخ شهریه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تمام مدارس غیردولتی ما شهریه متفاوتی دارند، گفت: اولیا می‌توانند از سایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به آدرس https://mosharekatha.ir/  مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر خود را مشاهده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه والدین می‌توانند با وارد کردن نام یا کد مدرسه در سامانه مشارکت‌ها از مبلغ شهریه مدرسه مورد نظر مطلع شوند، ادامه داد: با جمع ارقامی که در بخش استعلام شهریه وجود دارد مانند شهریه فوق برنامه درسی، شهریه مکمل و شهریه تابستانی رقم کلی شهریه مدرسه مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش به همراه اداره بازرسی، حراست و آموزش‌ها بر مدارس غیردولتی نظارت دارند، گفت: در سایت شهریه آموزش و پرورش شهریه تمام مدارس مشخص است؛ همچنین میزان شهریه با فوق برنامه‌ها باید روی دیوار حسابداری مدرسه نصب شده باشد.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز