Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:46:38 GMT

داورزنی و نقشه عجیب برای بازگشت به والیبال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۹۹۶۵

داورزنی و نقشه عجیب برای بازگشت به والیبال

محمدرضا داورزنی با وجود ثبت نام در انتخابات فدراسیون والیبال قصد استعفا از معاونت قهرمانی را ندارد.

به گزارش "ورزش‌سه"، والیبال ایران حدود ۱۰ ماه است که بعد از کنار رفتن ضیایی به دلیل بازنشستگی با سرپرست اداره می‌شود و افشین داوری همچنان روی صندلی ریاست تکیه زده است.


در روزهای اخیر نام نویسی از نامزدهای ریاست این فدراسیون انجام شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد محمدرضا داورزنی به عنوان نامدارترین کاندیدا به انتخابات وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داورزنی که ۱۱ سال ریاست فدراسیون والیبال را برعهده داشت، بعد از حضور در پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش حدود یک سال هم به عنوان سرپرست در فدراسیون حاضر بود. حالا بار دیگر معاون وزارت ورزش قصد کرده به والیبال برگردد و خبری از استعفایش نیست!


قبلا داورزنی در مصاحبه ای و در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش‌سه" عنوان کرده بود که بعد از ثبت نام در انتخابات والیبال از سمتش در وزارت ورزش استعفا می دهد. وقتی همه منتظر استعفای او بودند، داورزنی در مصاحبه ای گفته تداخلی بین کاندیداتوری اش در انتخابات والیبال و سمتش در وزارت ورزش وجود ندارد!


معاون قهرمانی وزارت ورزش که حساس ترین پست در میان معاونت ها در ورزش قهرمانی به حساب می آید و اکثر هم باعث می شود خود داورزنی به عنوان رییس مجمع فدراسیون ها فعالیت کند، چطور می تواند خودش هم رییس مجمع باشد و هم در انتخابات کاندیدا شود؟


با این حال به نظر می رسد نه تنها فعلا داورزنی قصد استعفا ندارد، بلکه حتی ممکن است بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال هم مثل چند سال قبل تا مدتی در هر ۲ سمت به کارش ادامه دهد!
حالا مشخص نیست در این چند هفته چه اتفاقی افتاده که داورزنی حتی از حرف خودش هم برگشته و قصد استعفا ندارد؛ در شرایطی که شایعاتی درباره انتخاب جانشین برای او توسط وزیر ورزش هم شنیده می شد.

محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!