Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:55:43 GMT

پیام زیبای تبریک مگان به پرنس هری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۴۰۰۵۷

پیام زیبای تبریک مگان به پرنس هری +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین،  مگان مرکل دوشس ساکس در پیج رسمی اینستاگرام خانواده ساکس نوشت: "خدمات شما به مردم هر روز الهام بخش من است." همچنین وی، هری را بهترین همسر و پدر دانست. همسر قهرمان من، ما شما را دوست داریم".

مگان ضمن تبریک خود با کولاژی از عکسهای هری، تصاویر بسیار زیبایی را ایجاد نمود. در این تصاویر، شاهزاده در مهمترین لحظات زندگی خود به همراه مادرش دایانا ، سالهای تحصیلی ، سربازی ، عروسی و تولد پسرش آرچی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنس هری سی و پنجمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خانواده سلطنتی جشن تولد پرنس هری مگان مارکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

رئیس جمهور در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی