Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مذاکرات لازم برای هماهنگ‌کردن دستگاه‌های متولی مختلف در راستای فراهم سازی بستر لازم برای سفر زائران اربعین انجام شده و در این راستا نه تنها قیمت بلیط قطار افزایش نخواهد یافت بلکه با گران‌فروشان احتمالی برخود قاطع خواهیم کرد.

میر حسن موسوی، اظهارکرد: طی هفته‌ها و روزهای گذشته مذاکرات و جلسات متعددی با زیرمجموعه‌های مختلف راه‌آهن برای هماهنگ‌کردن همه در راستای قطار اربعین کرده‌ایم تا همه بتوانیم به خوبی در خدمت زائران حسینی در این روز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات هنوز به مرحله نهایی نرسیده و قطعی نشده است اما بر اساس جلسات برگزار شده قیمت بلیت قطار افزایشی برای اربعین نخواهد داشت.

وی افزود: شرکت‌های ریلی نمی‌توانند قیمت بلیت خود برای سفرهای اربعین را افزایش دهند و اگر در این زمینه آژانس مسافرتی مرتکب تخلف شد مردم شرکت راه‌اهن را در جریان قرار دهند تا با متخلف یا متخلفان برخورد جدی کنیم.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مقرر شده تا مسافران را به مرزهای عراق برسانیم و نهایتا از طریق اتوبوس آن‌ها را به عراق ببریم د راین راستا شلمچه، کرمانشاه و همدان به عنوان مقاصد اصلی تعیین شده اند.

موسوی اظهار کرد: هنوز جزئیات برنامه‌های مخصوص اربعین از نظر تعداد و نوع واگن و دیگر مسائل مشخص نشده و به محض اینکه همه این مسائل نهایی شود، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 پیش از این نیز سعید رسولی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران - درباره برنامه این شرکت در راستای جابه‌جایی مسافران و زائران کربلا گفته بود: آمادگی کاملی برای راه‌اندازی قطار تهران-کربلا و قم-کربلا که سال‌های قبل هم آن را تجربه کرده بودیم، داریم و در راستای خدمت‌رسانی به زائران خارجی هم با مقامات پاکستانی مذاکراتی داشتیم و اعلام آمادگی کردیم تا بتوانیم زمینه سفر ریلی زائران این کشور را به عتبات عالیات در ایام اربعین فراهم کنیم.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قطار شرکت راه اهن زائران کربلا اربعین گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان

در آستانه سفر زائران بیت الله الحرام به حج ،همایش اموزشی توجیحی زائران بیت الله الحرام در استان همدان در سالن ابن سینای همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080039 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین