Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از شبکه سی ان بی سی، جرولد نادلر افزود: کمیته به جای استیضاح «برت کاوانا» دیوان عالی کشور، به دنبال پیگیری طرح استیضاح دونالد ترامپ است.

کاوانا وکیل و قاضی آمریکایی است که هم‌اکنون به عنوان یکی از قضات دستیار دیوان عالی ایالات متحده فعالیت می‌کند.

نادلر در مصاحبه با شبکه وای نی اس نیز گفت: ما در حال حاضر با دستان پر به استقبال استیضاح رئیس جمهوری می رویم و این برای مدتی منابع و زمان ما را محدود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: صادقانه بگویم، ما منابع خود را در تصمیم گیری در مورد استیضاح رئیس جمهور متمرکز می کنیم. من شخصاً فکر می کنم ترامپ باید استیضاح شود.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا که عملکرد آن از سوی جمهوری خواهان مورد انتقاد است، می‌کوشد تا روند تلاش‌ها برای استیضاح دونالد ترامپ را پیش ببرد.

در همین زمینه کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در هفته گذشته برای بررسی امکان استیضاح دونالد ترامپ رای گیری کرد.

این اقدام کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد جمهوری خواهان مواجه شده است. طرح تشدید تلاش‌ها برای استیضاح ترامپ در این کمیته که اکثریت آن در اختیار دموکرات‌هاست با ۲۴ رای موافق و ۱۷ رای مخالف تصویب شد.

جرولد نادلر رئیس دموکرات این کمیته پس از رای گیری به خبرنگاران گفت: این بررسی به ما اجازه خواهد داد تا مشخص کنیم که آیا اجرای روند استیضاح در رابطه با ترامپ ممکن است یا خیر؟

به گفته نادلر در حال حاضر ترامپ با اتهام‌هایی نظیر فساد، سوء استفاده از قدرت و ایجاد مانع بر سر راه اجرای قانون و عدالت مواجه است.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا امیدوار است تا پایان سال جاری میلادی که کمی بیش از سه ماه از آن باقی مانده بتواند نظر نهایی خود را در این باره اعلام کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح ایالات متحده عقب نشینی مصاحبه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند

نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا با تاکید بر اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مانعی بر سر راه‌حل ۲ دولتی میان این رژیم و فلسطین است، گفت نتانیاهو باید استعفا کند.

به گزارش مشرق، «نانسی پلوسی» در جریان مصاحبه با شبکه «آر.تی‌.ای» ایرلند در مورد پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی علیه غزه که جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، گفت از آنچه «حق» صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» می‌داند، حمایت می‌کند، اما افزود: «ما سیاست و اقدمات بنیامین نتانیاهو را رد می‌کنیم.»

رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «وحشتناک است. چه چیزی بدتر از کاری که نتانیاهو در پاسخ به هفت اکتبر انجام داده است؟ او باید استعفا کند. او در نهایت مسؤول است.»

پلوسی ضمن انتقاد از مدیریت نتانیاهو، به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد باقی ماند، زیرا به گفته او، «در آنجا این کار، منافع امنیت ملی ایالات متحده است.» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت نتانیاهو «سال‌ها است» مانعی برای صلح در منطقه بوده است.

پلوسی گفت: «نمی‌دانم او از صلح می‌ترسد، از صلح ناتوان است یا فقط خواهان صلح نیست، اما او مانعی بر سر راه‌حل ۲دولتی بوده است. من بر کلمه راه‌حل تاکید می‌کنم.»

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان می‌شود که او و دیگر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین سنا به تصویب بسته کمک‌های خارجی عظیمی که برای ارتش رژیم صهیونیستی پول ارسال می‌کند، رأی مثبت دادند. این تحولات بیش از ۶ ماه پس از آغاز جنگ غزه رخ می‌دهد. این بسته شامل حدود ۲۶ میلیارد دلار کمک برای رژیم صهیونیستی است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا