Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور گفت: برای ارائه خدمات به زائران حسینی آمادگی لازم را داریم و برنامه‌ای برای افزایش قیمت کرایه تاکسی وجود ندارد اما اگر کسی از اعضای اتحادیه و تاکسی‌داران تخلف کرد، قطعا با او برخورد می‌شود.

رحمت حاج محمد علی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته، مقرر شده تا نرخ کرایه تاکسی برای زائران اربعین را افزایش ندهیم و با وجود اینکه مردم در این ایام کمتر از تاکسی استفاده می‌کنند، آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به مردم را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رانندگان تاکسی و اتحادیه‌های مختلف برنامه‌ای برای افزایش قیمت نرخ کرایه خود، آن هم در ایام اربعین نخواهند داشت اما در شلوغی این روزها بسیاری با ماشین‌های شخصی خودشان از شرایط سوء استفاده کرده وموجب آزار مردم می‌شوند که وظیفه دستگاه‌های نظارتی است ، با آن‌ها برخورد کنند.

رییس اتحادیه سواری کرایه کشور ادامه داد:  اگر راننده تاکسی و عضو اتحادیه مرتکب تخلف و گرانفروشی شد مردم باید آن را با دستگاه های نظارتی و اتحادیه در میان بگذارند که با او برخورد شود اما بسیاری از آن‌ها ماشین‌های شخصی هستند که مسافران را به تهران می‌آورند و و به سرعت به شهرهای خودشان برمی‌گردند اما باید پلیس‌راه و دیگر دستگاه‌های نظارتی با آن‌ها برخورد کرده و اجازه ندهند هر کسی وارد این حیطه شده و سودجویی کند.

محمدعلی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه شخصی هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند و از مردم می‌خواهیم به جای آن‌که از سواری‌های پلاک شخصی استفاده کنند، تاکسی‌ها و سواری‌های عضو اتحادیه را برای دریافت خدمات و رفتن به سمت مرزهای عراق انتخاب کنند تا بتوان در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد کرد. البته اعضای این اتحادیه تخلف نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین 98 نرخ کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!

منبع: کانال شبکه خبر

tags # سیل ، امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت