Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: استنباط ما این هست که حذف واژه شهید از تابلو ها و معابر یک کار ساماندهی شده نیست ودر سنوات گذشته نیز از این اتفاقات تلخ رخ داده بود که با عکس العمل مردم و مسولان مواجه گردید و در کمترین زمان اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار ما از تبریز، سردار سرتیپ دوم اصغر عباسقلی‌زاده درکنفرانس خبری خود با خبرنگاران افزود:نهادینه کردن حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دربین تمام اقشار از مهمترین موضوعاتی هست که در عصر کنونی باید پر رنگ تر گرددو به نسل های آینده انتقال یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس یادآورشد: ریاست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عهده استانداری و دبیرکلی آن نیز به عهده ما می باشد و فرآیند برنامه‌هایی که تمام ادارات، نهادها و نیروهای مسلح تعیین شده بود توسط استانداری به سازمان‌ها ذی ربط ابلاغ گردیده است.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد؛ امسال  گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری "ما پیروزیم" آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد؛در ایام این هفته ضمن برگزاری رژه تمام نیروهای مسلح در کمربندی میانی تبریز، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شمیم پایداری ، برنامه‌های خاطره گویی برای سربازان در سالن مرکز فرهنگی، تقدیر از کارآفرینان فعال و فعالیت‌های سپاه در رابطه با تولید ملی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ، شب.خاطره با حضور نیروهای

مسلح با محوریت ارتش قهرمان،از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی افزود؛ همچنین برنامه‌های متعددی با موضوع بصیرت و دشمن‌شناسی، غبارروبی مزارشهدا ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، تقدیر از ایثارگران، برنامه شب خاطره برای نیروهای انتظامی، سخنرانی یکی ازفرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در نماز جمعه ، دیدار پیشکسوتان با

استاندار آذربایجان‌شرقی، هم از برنامه های تدوین شده این هفته می باشد.

سردارعباسقلی‌زاده در پاسخ به سوال علل طولانی شدن پروژه موزه دفاع مقدس اظهار داشت ؛ با پیگیرهای بعمل آمده شهرداری تبریز قول‌ه مساعد برای تکمیل  و راه اندازی موزه دفاع مقدس داده و انتظار می رود در اسرع وقت این پروژه اتمام یابد .

وی در ادامه خبر از رزمایش عملیات محدود داد و افزود؛: در طول هفته دفاع مقدس یک رزمایش عملیاتی به صورت محدود به عنوان یادآوری از رشادت های سپاه عاشورا ورزمندگاندفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد ، در ارتباط با حذف نام شهدا از تابلوها در بخی از منطق شهر اقداماتی شده و عاملان آن نیز توسط شهرداری شناسایی گردید و ما منتظر برخورد با آنها هستیم.

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در پایان یادآور شد ؛استان آذربایجانشرقی حدود ده هزار شهید دارد اما ما فقط تنها 300 جلد کتاب توانسته ایم چاپ کنیم که باید بیش از این در این خصوص  کار فرهنگی صورت گیرید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم همواره در جامعه برجسته و پذیرفته شده است و در نظرسنجی‌ها فرهنگیان، مورد اعتمادترین قشر در جامعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: چنانچه بخواهیم آینده درخشانی را برای کشور و جامعه رقم بزنیم باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه، نقش خطیر آموزش و پرورش را در توسعه امیدآفرینی در جامعه به درستی نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح کرد: در این هفته در تمام مدارس این استان، بزرگداشت مقام معلم توسط دانش آموزان و اولیا برگزار می‌شود و این از معدود مراسمی است که مردم در صحنه حضور دارند.

مولوی اضافه کرد: در هر منطقه آموزشی نیز یک برنامه ویژه بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که اغلب در این برنامه‌ها از زحمات بازنشستگان فرهیخته قدردانی می‌شود هرچند زحمات ۳۰ ساله معلم را نمی‌توان در یک مراسم پاس بداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سطح استان یک ویژه برنامه، معرفی معلمان ماندگار استان مرکزی نیز برگزار می‌شود که معلمان دارای ویژگی شاخص و بارز، معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: از ۴۵ معلم نمونه منطقه‌ای و ۳ معلم استانی نیز در این هفته تقدیر خواهد شد.

مولوی با اشاره به برگزاری جشنواره عکس مدرسه صمصامی بیات اضافه کرد: مقرر است این جشنواره در سطح کشور به عنوان یک حرکت نمادین به صورت مستمر برگزار شود.

وی تصریح کرد: دیدار ۴۵ نفر از فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری، دیدار معلمان نمونه با ریاست جمهور، نواختن زنگ سپاس معلم، برگزاری شورای آموزش و پرورش ویژه این هفته، دیدار با نماینده ولی فقیه از جمله برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: طی ۳ سال اخیر تمامی مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز حذف شده و امسال نیز مدارس کانکسی با دانش آموزان کمتر از ۱۰ نفر جمع آوری خواهند شد.

مولوی تاکید کرد: در استان مرکزی ۱۷ هزار معلم در بیش از ۲ هزلر مدرسه تدریس می‌کنند.

کد خبر 6088510

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است