Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در رابطه با مشکلات شرکت هپکوی اراک تاکنون پیگیری ها و تشکیل جلسات متعددی انجام شده تا مطالبات کارگران عنوان و برای تحقق آن اقدام لازم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: خواسته های قانونی کارگران این شرکت، خواسته مسئولان استان نیز هست و سه مطالبه مهم کارگران این شرکت شامل تعیین تکلیف سهامدار هپکو، انتخاب هیات مدیریه و مدیرعامل و پرداخت مطالبات معوق کارگران در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این رابطه رئیس جمهور به سه وزیر دستور داده اند تا مشکلات هپکو را پیگیری کنند و در این راستا، اخیرا مدیرعامل هولدینگ هپکو مشخص شده که از مدیران بومی استان نیز هست و به زودی هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نیز مشخص خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین در روزهای اخیر بن کارت پنج میلیون ریالی برای همه کارگران هپکو درنظر گرفته شد تا در آستانه بازگشایی مدارس، بتوانند به تامین امکانات مورد نیاز فرزندان خود بپردازند.

اکرمی تصریح کرد: کارگران شرکت هپکو در حال حاضر دو ماه حقوق معوقه را مطالبه دارند و یکسری از مطالبات آن ها نیز مربوط به گذشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: همه می دانیم که شرایط امروز کشور شرایط خاصی است و دشمن پیچیده ترین و سخت ترین تحریم ها را علیه کشور اعمال کرده که قطعا بنگاه های اقتصادی نیز از این مهم تاثیر پذیرفته اند و نمی توانیم این واقعیت ها را نادیده بگیریم، با این حال تلاش داریم تا حتی الامکان مشکلات این شرکت برطرف شود.

وی عنوان کرد: اقدامی که در روزهای اخیر در رابطه با بستن خط آهن شمال به جنوب توسط این کارگران انجام شد، غیرقانونی بود و با این حال استاندار مرکزی در میان این کارگران حاضر شد و توضیحات لازم را در مورد پیگیری ها ارائه کرد که قانع نشدند، باید توجه داشت که مطالبه به حق نمی تواند از طریق رفتارهای غیرقانونی پیگیری شود. بسته شدن خط آهن و معطل ماندن قطارهای باری و مسافری برای سایر مردم که در این زمینه قصور و تقصیری ندارند، مشکل آفرین شد، اما برخی از این کارگران با هیچ توضیحی حاضر به ترک ریل نشدند که ناچارا اقدام لازم در این زمینه صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: امیدواریم مشکلات این شرکت هر چه سریعتر حل شود و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در استان نباشیم و در رابطه با کارگرانی که دستگیر شده اند هم، سعی داریم با هماهنگی با دستگاه قضایی و بهره گیری از رأفت اسلامی، چنانچه جرمی را مرتکب نشده باشند، هر چه زودتر آزاد شوند.

کد خبر 4721608

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی هپکو اراک ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام مراسم عزاداری شیراز خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد