Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:30:51 GMT

پستی به مناسبت سالروز درگذشت استاد شهریار

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۰۲۴۵

پستی به مناسبت سالروز درگذشت استاد شهریار

خبرگزاری میزان- صفحه تاریخ ایران و جهان درس و عبرت؛ روایت رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان به مناسبت سالروز درگذشت سیدمحمدحسین بهجت تبریزی، شهریار شعر ایران چنین پستی به نقل از معظم له منتشر کرد: وقتی انقلاب پیروز شد، او با همان روحیه‌ی دینی و ذهنیت صاف و روشن خودش، از انقلاب استقبال بسیار خوبی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در آن یکی دو سال اول انقلاب، کسی از ما به یاد شهریار نبود. یک وقت دیدیم صدای شهریار، در ستایش انقلاب، از تبریز بلند شد. تاریخ انتشار: 10:21 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۶۲۴

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه تاریخ ایران و  جهان درس و عبرت؛ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان به مناسبت سالروز درگذشت سیدمحمدحسین بهجت تبریزی، شهریار شعر ایران چنین پستی به نقل از معظم له منتشر کرد:

«وقتی انقلاب پیروز شد، او با همان روحیه‌ی دینی و ذهنیت صاف و روشن خودش، از انقلاب استقبال بسیار خوبی کرد. شاید در آن یکی دو سال اول انقلاب، کسی از ما به یاد شهریار نبود. یک وقت دیدیم صدای شهریار، در ستایش انقلاب، از تبریز بلند شد. من خبر داشتم در همان اوقات، یک عده از روشنفکران وابسته به رژیم گذشته، مرتب فشار می‌آوردند و شعر در هجوش می‌گفتند. حتی اطلاع داشتم که رفته بودند و او را ملامت کرده بودند که «تو چرا برای انقلاب اسلامی، این‌طور دل می‌سوزانی؟!» و او مثل کوه ایستاده بود.»
۷۱/۹/۱۱‌

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبری شهریار 27 شهریور شعرخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • استقبال هنرمندان از غزل رهبر معظم انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش