Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:48:38 GMT

اصفهان میزبان معاون سیاسی وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۱۶۳۲

اصفهان میزبان معاون سیاسی وزارت کشور

در جریان پانزدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور که به میزبانی اصفهان برگزار می شود، دیدار با جمع کثیری از معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه ها و اقشار اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، این شهر میزبان پانزدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور است که با رویکرد ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان اصفهان و نیز برنامه های استانی دیگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این سفر که ابتدا با حضور در مراسم تجدید میثاق با شهدای استان آغاز خواهد شد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شرکت در جلسه ستاد انتخابات استان، دیدار با معتمدین و نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف مردم اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین جلسه ویژه ای نیز با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور و نمایندگان و اعضای احزاب و گروه های سیاسی استان اصفهان در جریان این سفر برگزار خواهد شد.

سفرهای استانی معاونت سیاسی وزارت کشور با هدف ارزیابی و بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و همچنین هم اندیشی با معتمدین و نمایندگان احزاب، گروه ها و اقشار مختلف استان ها برگزار می شود.

کد خبر 389938

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان وزارت کشور امام جمعه اصفهان نماینده ولی فقیه در اصفهان انتخابات استاندار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است