Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعزام اعضای هیئت علمی، دستیاران و دانشجویان به منطقه حضور زائران اربعین خبرداد و گفت: ۱۰۰۰ نیروی بخش سلامت در خدمت زائران اربعین خواهند بود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمود رضا مرادی در نشست کاری تشریح اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهدر میزبانی از زائران اظهار داشت: نیروهای در خدمت سلامت زائران اربعین از سیزدهم‌ مهرماه اعزام می‌شوند و در دو سال گذشته آمادگی لازم برای خدمت به زائران اربعین وجود داشت اما توفیق میزبانی در کرمانشاه حاصل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با بیان اینکه امسال با بازگشایی قطعی مرز خسروی جلسات کاری برای آمادگی میزبانی از زائران اربعین از اردیبهشت‎ آغاز شد بیان کرد: در بخش فوریت‌ها و ‌اقدامات پیش بیمارستانی، تأمین پایگاه‎های امدادی، بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان‌های منطقه و آمادگی بیمارستان‌های مسیر مهیای خدمات درمانی و بهداشتی به زائران اربعین هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: مرکز جامع بهداشتی در پایانه مرزی خسروی، مرکز جامع خدمات سلامت در خسروی و‌ شهرستان‌های میزبان آماده ارائه خدمت هستند.

مرادی از اعتبار لازم برای ذخیره‎سازی و تأمین دارو در منطقه خبرداد و گفت: در حوزه پشتیبانی فعالیت‎های چشمگیری آغاز شده و امکانات رفاهی نیروهای عملیاتی تأمین‌ و برنامه‎ریزی اعزام اعضای هیئت علمی، دستیاران و دانشجویان به منطقه انجام شده است.

2 بیمارستان صحرایی در مسیر زائران اربعین برپا می‌شودآغاز ثبت نام اربعین حسینی(ع) برای اتباع و مهاجرین خارجیزائران اربعین با 200 دستگاه اتوبوس در کرمانشاه جابه‌جا می‌شوند

 

معاون بهداشت وزیر بهداشت نیز ا اعلام آمادگی برای کمک به منطقه در بحث راهپیمایی اربعین حسینی خبرداد و افزود: با وجود مشکلات قبلی استان کرمانشاه اکنون با روی گشاده به استقبال زوار میرود و این ارزش بزرگی است و باید آن را تقویت‌کرد.

علیرضا رئیسی با اشاره به اینکه برنامه‎ریزی‎های زیادی برای برنامه اربعین انجام شده و در کنار این زحمات، برکات و‌ معنویات این زیارت موجب حل مشکلات می‎شود بیان کرد: برای پیاده‌روی اربعین باید ایجاد زیرساخت‌های پایدار و ثابت در نظر گرفته شود.

وی افزود: تفکیک وظایف و‌ تعیین‌ تکلیف خدمات و‌ نیازمندی‌ها در داخل مجموعه و‌ در میان ادارات دیگر لازم است و مراقبت بهداشتی، ارجاع و اقدامات مناسب در منطقه اولویت اصلی ما است و در این زمینه باید بیشتر تلاش کرد.

انتهای پیام/ ت

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز