Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به جاده پلدختر - خرم آباد که در جریان سیلاب تخریب شد، اظهار داشت: دو اقدام به صورت موازی در این رابطه در حال انجام است.

وی، ساخت جاده اصلی را یکی از این اقدامات عنوان کرد و گفت: این جاده در برخی جاها به جاده قدیم منطبق است و در برخی جاها از جاده قدیم جدا می شود اما یک جاده جدید با استاندارد های خاص خودش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان، بیان داشت: این جاده حدود ۴۴ کیلومتر راهسازی دارد و چندین کیلومتر هم تونل دارد و برآورد ما این است که نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

خادمی با اشاره به اینکه قطعه اول این جاده آغاز شده است، عنوان کرد: قرارگاه خاتم در این پروژه در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در کنار این امر، دنبال این هستیم که جاده موجود را بهسازی کنیم تا عبور و مرورهای محلی را بتواند جواب بدهد، گفت: این جاده، جاده ای نیست که بتواند نیازهای اصلی شهر پلدختر و مناطق را پوشش بدهد تا جاده اصلی عملیاتی شود.

استاندار لرستان، تصریح کرد: از سمت پلدختر کار در این زمینه شروع شده و روکش های آسفالت انجام شده و تا افرینه نیز عملیاتی شده است و از طرف دیگر هم پیمانکار انتخاب شده و هبه زودی از «تنگه تیر» به سمت معمولان شروع خواهد کرد.

خادمی با بیان اینکه امیدواریم تا ۴۵ روز آینده و قبل از بارندگی ها کارهای قابل انجام این جاده را بتوانیم انجام دهیم، ادامه داد: در بعضی جاها جاده به گونه ای است که نمی شود آن را به جاده مطمئن و پایدار تبدیل کرد و در حد همین بهسازی انجام می گیرد.

کد خبر 4722006

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سیل ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد عاشورا ایلام شیراز مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98 تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، انتظاری، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبر داد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول دو هزار و۴۰۰ متر روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت افتتاح می‌شود.

وی، بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آبرو‌های معبر را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

انتظاری اضافه کرد: ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری،۳۲ هزار متر مکعب راکفیل ریزی،۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در این پروژه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود