Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اعضای ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری استان امروز میهمان کارگران کارخانه ای بودند که بعد از چند سال رکود  شروع دوباره تولید خود را جشن گرفتند .

کارخانه لبنیات افتخار گلستان از 2 سال پیش به علت مشکلات مالی و اختلاف شرکا تعطیل شده بود اما با تلاش و حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مشکلات کارخانه مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم شروع به کار دوباره این کارخانه گفت: اکنون 70 کارگر بیکار شده این کارخانه به کار بازگشتند و به گفته مدیرعامل کارخانه با افزایش تولید تعداد کارگران امسال به 200 نفر افزایش می یابد .

هادی هاشمیان افزود: از آغاز سال تا کنون این چهارمین واحد تولیدی تعطیل استان است که با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره در آن از سر گرفته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود : با فعالیت این واحدها 370 کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.

هادی هاشمیان گفت : مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه مستقر در مرکز استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی می شود .

هاشمیان افزود: بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان ها و واحدهای اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و وسایل تولید در استان نباید توقیف شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دوره جدید قوه قضاییه که دوره تحول نامگذاری شده است فرصت خوبی برای کمک به واحد های تولیدی است که بر اثر تحریم ها و  اهمال ( سهل انگاری) برخی مسئولان دچار مشکل شده اند.

هادی هاشمیان افزود: خوشبختانه در این دوره همه دستگاه های متولی به ویژه بانک ها را به تحرک واداشته است تا در زمینه رونق تولید بیشتر تلاش کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی لبنیات مشکلات مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان