Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:19:19 GMT

تهران| پیست اسکی شمشک دربندسر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۳۵۳۹

تهران| پیست اسکی شمشک دربندسر افتتاح می‌شود

فرماندار شمیرانات گفت: در حال حاضر افرادی برای سرمایه‌گذاری و احداث پیست اسکی در شمیرانات اعلام آمادگی کرده‌اند که با رفع مشکلات پیش‌رو به زودی این پیست توسط استاندار افتتاح شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سیاوش شهریور امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه شهرستان شمیرانات با 1260 کیلومتر مربع وسعت 10 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود اظهار داشت: شهرستان شمیرانات با داشتن  600 هز ار نفر جمعیت فاقد آرامستان و استادیوم ورزشی است که ایجاد آرامستان در شرق تهران یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به آماده‌سازی پیست اسکی شمشک دربندسر برای گردشگران و ورزشکاران زمستانی تصریح کرد: در حال حاضر افرادی برای سرمایه‌گذاری و احداث پیست اسکی در شمیرانات اعلام آمادگی کرده‌اند اما این امر با مشکلاتی روبه‌رو ‌است که امید است به زودی این پیست توسط استاندار افتتاح شود.

بزرگترین پیست اسکیت خاورمیانه در اردبیل احداث می‌شودرئیس فدراسیون اسکی: 13 نقطه برای ایجاد پیست اسکی در کشور شناسایی شدکرج| پیست اسکی دیزین باید بیش از پیش در استان البرز مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شمیرانات همچنین افزود: جاده فشم- میگون- شمشک به سمت شمال هر ساله به علت ریزش سنگ با تلفات جانی روبه‌رو است در حالی که می‌توان با هزینه 10 میلیارد تومانی جاده جدیدی احداث کرد که در این زمینه باید مشارکت بیشتری انجام شود.

شهریور سپس با اشاره به موضوع فاضلاب شهرستان شمیرانات بیان کرد: مقرر شده بود فاضلاب شهرستان شمیرانات و جاجرود تا سال 95 به منظور تأمین آب شرب تهران ایجاد شود اما متأسفانه با توجه به وضعیت اعتباری در حوزه روستایی کار چندانی انجام نشده است.

وی ادامه داد: حوزه فاضلاب روستایی نیز همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد که در این صورت تضمین می‌دهیم از محل فروش انشعاب فاضلاب و ارزش افزوده ما نیز کمک‌های لازم را داشته باشیم اما در مورد فاضلاب شهر شمشک دربندسر پیمانکار جدید کار پیمانکار قبلی را نمی‌پذیرد که پیشبرد کار نیازمند تأمین اعتبار است.

فرماندار شمیرانات همچنین با تأکید بر ضرورت افزایش اعتبارات در حوزه آبخیزداری به عنوان یک پروژه ملی گفت: در صورت اجرای لایروبی و ساماندهی رودخانه جاجرود، هرگونه دخل و تصرف در این حوزه رودخانه‌ای غیرممکن می‌شود.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود