Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری ،تولید و اشتغال ‌با اشاره به اینکه اولویت دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری سالم و برطرف کردن موانع تولید است، گفت: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی نیز نباید کوتاهی کنند چرا که منطقه نیاز به توسعه اقتصادی و گردشگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل باید از هرگونه کارشکنی در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها پرهیز کنند تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استان نشان دهند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال بر اساس نامگذاری مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان تولید حائز اهمیت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان اردبیل نیز از تمام ظرفیت خود برای رونق تولید و اقتصاد منطقه استفاده می‌کند تا این روند در اردبیل تسهیل شود.

عتباتی گفت: اگر اقدامات اساسی در حوزه اقتصادی و اشتغال منطقه ایجاد شود بی‌شک آسیب‌های اجتماعی نیز در منطقه کاهش می‌یابد و یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد و اشتغال حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

او درباره سرمایه‌گذاری شرکت طلایه داران در سرعین افزود: دستگاه‌های متولی لازم است از این نوع سرمایه‌گذاری‌ها حمایت کنند.

عتباتی گفت: کمیته قضایی استان به کار خود ادامه می‌دهد تا دغدغه و نگرانی سرمایه‌گذاران برطرف شود.

انتهای پیام/ع

بهترین راهکار توسعه اقتصادی برداشتن موانع سرمایه‌گذاری است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار