Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر گونجی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پایان عملیات تعمیر واحدهای آسیب دیده سیل زدگان در شهرستان دلفان از توابع استان لرستان اظهارداشت: قزوین به عنوان استان معین لرستان تعیین شد و بنیاد مسکن وظیفه تعمیر واحدهای مسکونی تخریب شده در شهرستان دلفان را بر عهده گرفت و امروز رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:با استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در شهرستان دلفان ارزیابی میزان خسارت واحدهای آسیب دیده در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و تعداد ۱۱ هزار واحد مورد ارزیابی قرار گرفت و ۸ هزار واحد خسارت دیده شناسایی شد.

گونجی تصریح کرد: در این شهرستان قرار شد ۳ هزار واحد احداث شود که ۱۶۷ واحد آن شهری و ۲۹۴۳ واحد آن روستایی است که امروز توانستیم دربخش تعمیر تمام تعهد خود را انجام داده و تحویل ساکنان دهیم.

وی بیان کرد: در بخش تعمیرات  ۹۰۵ واحد مسکونی در شهر نورآباد و ۲۶۹۵ واحد در روستاها توسط این بنیاد تعمیر شد و به پایان رسید و امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور کار واگذاری صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: تاکنون ۷۲۲۰ نفر به بانک معرفی شدند که از مجموع ۸ هزار نفر نیز برای ۵۳۷۵ نفر عقد قرارداد شده اند.

گونجی اظهاردات: تاکنون ۴۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۴۶۵۴ نفر از اسیب دیدگان پرداخت شده و برای تعمیرات نیز ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: اجرای اسکلت ۹۴۶ واحد مسکونی، اجرای سقف ۴۰۰ واحد از دیگر اقدامات انجام شده است.

گونجی بیان کرد: همچنین توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عملیات آواربرداری ۱۶۰۹ واحد، پی کنی ۱۵۱۷ واحد، اجرای فنداسیون ۱۱۰۹ واحد آسیب دیده در شهرستان دلفان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از سوی مقام معظم رهبری ۱۸ هزار و ۱۰۰ تن سیمان سهیمه برای اجرای طرح احداث و تعمیر واحدهای مسکونی تعیین شده که تاکنون ۸۵۰۰ تن آن برای تسریع در عملیات اجرایی در منطقه سیل زده توزیع شده است.  

کد خبر 4722214

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان قزوین کمک به سیل زدگان ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است