Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@04:39:12 GMT

(تصاویر) مردی که روی سرش شاخ دارد!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۵۴۹

(تصاویر) مردی که روی سرش شاخ دارد!

در شهر ساگار هند، مردی به نام "شیام لال یداو" شاخی به اندازه 4 اینچ (10.2سانتی متر) روی سر داشت که توسط پزشکان برداشته شد.

به گزارش فرارو، این کشاورز 74 ساله هندی بر اثر ضربه ای که حدود 5 سال پیش به سرش وارد شد شاخی در سرش درآمد.

در ابتدا، بر سر این مرد به شکل مخروطی رشد کرد و حالت برآمدگی ایجاد کرد اما وی اهمیتی به آن نداد و از آرایشگران خواست که با این برآمدگی کنار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با رشد شاخ خودش سعی کرد تا آن را قطع کند، اما شاخ مدام رشد می کرد.

وقتی دیگر شاخ زیر کلاه پیرمرد دیگر پنهان نبود هندوها تصمیم گرفتند او را به بیمارستان ببرند. پزشکان تأیید کرده اند که مرد شاخ دارد.

جنس این شاخ از کراتین و استخوان مانند ناخن های انسان یا مو تشکیل شده است. جراحان مغز و اعصاب عمل جراحی را در دستور کار قرار دادند و انجام این عمل را بررسی کردند. عکس ها نشان داد که شاخ خوش خیم است.

پزشکان می گویند که شاخ روی جمجمه این مرد ممکن است دوباره رشد کند. آنها خاطرنشان كردند كه اين بيماری نادر است و یکی از دلایل رشد شاخ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید است.

وقتی دیگر شاخ زیر کلاه پیرمرد دیگر پنهان نبود هندوها تصمیم گرفتند او را به بیمارستان ببرند. پزشکان تأیید کرده اند که مرد شاخ دارد. ماده شاخ از کراتین و استخوان مانند ناخن های انسان یا مو تشکیل شده است. جراحان مغز و اعصاب عمل جراحی را در دستور کار قرار دادند و انجام این عمل را بررسی کردند. به گفته پزشکان توده ای که روی سر این مرد رشد کرده خوش خیم بوده و در نهایت با جراحی توسط پزشکان از سرش جدا شده است. 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: هند شاخ کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه

به گزارش صدای ایران از ایسنا،علیرضا نجفی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اشاره به انتشار خبر حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته (۱۱ اردیبهشت‌ماه) خودروی پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرخه که پس از پایان وقت کاری و در راه بازگشت به اهواز بودند، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. وی با بیان اینکه در این حادثه شلیکی رخ نداد، افزود: در این حادثه افراد ناشناسی با متوقف کردن خودروی پزشکان، با سلاح سرد برای آنها مزاحمت ایجاد کردند و اکنون موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است. 


وی با بیان اینکه در این حادثه شلیکی رخ نداد، افزود: در این حادثه افراد ناشناسی با متوقف کردن خودروی پزشکان، با سلاح سرد برای آنها مزاحمت ایجاد کردند و اکنون موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

این دانشگاه اعلام کرد خودروی پزشکان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرخه، پس از پایان وقت کاری و در راه بازگشت به اهواز، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. به دنبال این اتفاق، دکتر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دستور ویژه‌ای برای پیگیری مشکل پیش آمده برای پزشکان صادر کرد.

با توجه به ایجاد مزاحمت و بروز برخی مشکلات برای بعضی از پزشکان و اماکن بهداشتی درمانی کرخه، این موضوع به صورت ویژه توسط مدیریت شهرستان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی