Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@22:38:15 GMT

بلندترین صدایی که در دل تاریخ ثبت شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۳۲۷

بلندترین صدایی که در دل تاریخ ثبت شد+عکس

خبرگزاری میزان- فوران آتشفشان Krakatoa در سال ۱۸۸۳، بلندترین صدایی بود که در تاریخ ثبت شده که تا ۴۸۰۰ کیلومتری آن هم شنیده شده بود. تاریخ انتشار: 17:08 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۸۰۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،فوران آتشفشان Krakatoa در سال ۱۸۸۳، بلندترین صدایی بود که در تاریخ ثبت شده که تا ۴۸۰۰ کیلومتری آن هم شنیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:آخرین اخبار
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان آتشفشان صدا عجیب تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد

سن سیرو مقابل جنوا روز ساکتی خواهد داشت.

طرفداری | هواداران افراطی میلان (اولتراها) تایید کردند که در بازی بعدی سری آ مقابل جنوا، سکوت اختیار خواهند کرد و از هواداران عادی نیز خواستند همین کار را انجام دهند تا باشگاه را به «ادامه سرمایه‌گذاری» و انتخاب مربی‌ای که بتواند «تیم را به وجد آورد» تشویق کنند. در بیانیه کوروا سود آمده:

 یکشنبه مقابل جنوا، هیچ بنری نصب نخواهیم کرد، پرچمی تکان نخواهیم داد و از هرگونه حمایتی خودداری خواهیم کرد. ما از سایر هواداران دعوت می‌کنیم به اعتراضی بپیوندند که تنها هدف آن تشویق باشگاه برای ادامه سیاست سرمایه‌گذاری است که تابستان گذشته آغاز شد، انتخاب مربی‌ای که بداند چگونه تیم را به وجد آورد و از بازیکنان جوان بازی بگیرد. همچنین می خواهیم تیم بازیکنانی مناسب برای پست‌هایی که در این فصل خالی ماندند جذب کند‌. تصمیم‌گیری و انتخاب اسم برعهده ما نیست، اما باشگاه باید نشانه‌ای قوی ارسال کند که می‌خواهد پروژه‌ای را که تابستان گذشته آغاز شد، تقویت کند. همیشه با میلان در قلبمان.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟