Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:37:17 GMT

آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۱۹۳

آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت : این مرز شرایط خوبی دارد و از زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرایی از زائران اربعین برخوردار است.

او با اشاره به امکانات مطلوب پایانه خسروی، گفت : با تمهیدات اندیشیده شده فکر نمی‌کنم زائران مشکل خاصی برای عبور و مرور و تردد از این مرز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فتحی زاده گفت : خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار بزرگی است که پلیس آن را ارج نهاده و با همه توان و ظرفیت خود در این راستا تلاش می‌کند.

این مقام عالیرتبه انتظامی گفت: در مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) همه ما باید فراتر از وظایف مان عمل کنیم تا این مراسم بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

او از مردم استان کرمانشاه که طی سالیان اخیر همواره از زائران حسینی (ع) به خوبی پذیرایی کرده اند قدردانی و گفت: مطمئنا امسال با بازگشایی مرز خسروی این مهمان نوازی بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/د

مرز خسروی شرایط خوبی دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال