Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:09:17 GMT

دستگیری عاملان آتش سوزی مراتع طارم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۷۷۴

دستگیری عاملان آتش سوزی مراتع طارم

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان: دستگیری عاملان آتش سوزی مراتع و ارتفاعات مناطق بادامستان و چفتان در شهرستان طارم خبرداد.

فتح  الله  حقیقی در جلسه  کارگروه اجتماعی استان  زنجان   از دستگیری  عاملان آتش سوزی مراتع و ارتفاعات مناطق  بادامستان  و چفتان در شهرستان طارم  خبر داد و اظهار داشت: عامل آتش سوزی  دیروز در این مناطق ۱۰۰درصد انسانی بودند و عده  ای موتورسوار اقدام به آتش زدن مراتع  می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان ضمن اشاره به اینکه از ظهر دیروز تا ساعت ۲ بامداد امروز گروه های متشکل  از ارتش ،سپاه، شهرداری زنجان، بسیج، منابع  طبیعی و برخی دستگاه ها نسبت به مهار آتش تلاش کردند افزود:

۱۵۰ نفر نیروی  بومی امدادی از شهرستان طارم و ۴۵۰  نفر نیرو از سایر نقاط استان زنجان  در منطقه  طارم  اقدام  به  اطفا حریق  کردند، افزود: متاسفانه برخی دستگاه ها  در زمینه کمک به  مهار آتش در طارم  موفق عمل  نکرده  و در صحنه  حضور  نداشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان عاملان آتش سوزی مراتع طارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 ویدیویی تازه از وضعیت تکان دهنده منطقه امامزاده ابراهیم در شهرستان شفتِ گیلان پس از آتش‌سوزی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. هفته گذشته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی آتش سوزی گسترده‌ای در امامزاده ابراهیم شهرستان شفت استان گیلان اتفاق افتاد و همه چیز را خاکستر کرد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد