Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد بهزادی‌پور سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهداف مراکز رشد این دانشگاه سخن گفت.

به گفته او مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تولید محصولات دانش بنیان در راستای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در کشور شکل گرفته اند.

بهزادی پور گفت: واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با توجه به پتانسیل اعضای هیات علمی، دانشجویان، صنایع و اقلیم منطقه ماموریت تخصصی را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراکز در آینده ای نزدیک در ذیل مجموعه ای با عنوان «سرای نوآوری» به صورت ماموریت محور، چالش های فناوری و مراکز نوآوری را در درون خود پرورش داده و باعث توسعه فناوری در حوزه های تخصصی خود می شوند.

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: یکی از راه های توانمند سازی مراکز رشد دانشگاه، ایجاد مراکز شتابدهی جهت آموزش مهارت های کسب و کار و همکاری با صندوق های سرمایه گذار جهت تجاری سازی و توسعه بازار محصولات تولید شده توسط شرکت های مستقر در مراکز رشد دانشگاه است.

او گفت: معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، با ایجاد یک اکوسیستم نوآوری در نظر دارد تا ابتدا ایده ها در مراکز شتابدهی دانشگاه رشد یابند و پس از طی مسیری تکاملی این ایده ها به تیم هایی که مهارت های اولیه را کسب نموده‌اند، تبدیل شوند.

بهزادی پور گفت: تیم های تشکیل شده، در مراکز رشد شرکت های نوپایی را ایجاد می کنند که دارای محصولی فناورانه هستند و جهت تجاری سازی و توسعه بازار به پارک علم و فناوری دانشگاه منتقل می شوند. این ریل گذاری جهت رسیدن از ایده تا محصول تجاری سازی شده، ذیل سراهای نوآوری تخصصی شکل می گیرد.

به گفته سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر اهداف این اداره کل، سیاستگذاری، بسترسازی و ترویج کارآفرینی از طریق برگزاری رویدادهای کارآفرینی و ایجاد شبکه کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیات علمی است، تا مسیری برای پرورش افراد کارآفرین و خلق کسب و کارهای نوین ایجاد کند.

انتهای پیام /

341 / 167 بهزادی پور مراکز رشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مراکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای