Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اسلحه اپه این مسابقات که با حضور ۶۱ شمشیرباز از سراسر کشور برگزار شد، محمد رضایی از اصفهان به مدال طلا دست یافت و احمدرضا کنعانی از اردبیل به مقام دوم رسید.

وی اضافه کرد: در این اسلحه، محمدعارف دانشمند از خراسان جنوبی و مازیار جعفری از آذربایجان‌غربی نیز به‌طور مشترک به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اسلحه سابر نیز ۵۳ شمشیرباز به رقابت پرداختند که در پایان امیرحسین شاکر از تهران مدال طلا را از آن خود کرد و میثم لاهوت از اردبیل به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مدال برنز مشترک این اسلحه نیز به شهریار گلزار فرد از یزد و عرفان شکوهی از مازندران رسید.

مسابقات قهرمانی شمشیربازی جوانان کشور در بخش آقایان، پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری مسابقات تیمی و اسلحه فلوره به پایان خواهدرسید.

در بخش دختران نیز شمشیربازان آذربایجان غربی دیروز /سه شنبه/ با کسب بیشترین مدال به مقام قهرمانی دست یافتند.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی شمشیر بازی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان