Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از دویچه وله، به نقل از یک شبکه رادیویی آلمان، فیصل‌ بن فرحان السعود، سفیر عربستان سعودی در آلمان در مورد حمله به تاسیسات عربستان سعودی مدعی شد: ما هنوز در تلاش برای شناسایی عامل اصلی این حملات هستیم. از هرجایی هم که این حملات اتفاق افتاده باشد، مشحص است که  ایران این سلاح‌ها را ساخته و با کمک ایران این سلاح‌ها به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در این حملات ایران دست داشته است.

 سفیر عربستان سعودی در مورد ائتلاف جهانی علیه ایران گفت: مهم است که جامعه بین‌الملل یک پاسخ مشترک به ایران بیابد. چیزی که مهم است این است که در واقع با حمله به تأسیسات نفتی  آرامکو، به اقتصاد جهانی حمله شده است. چنین اقدام خشونت‌آمیزی کاملا غیرقابل قبول است.

تاسیسات نفتی آرامکو عربستان در روزهای گذشته مورد حمله قرار گرفت. علیرغم اینکه انصارالله یمن مسئولیت این حملات را برعهده گرفته، سران کاخ سفید ایران متهم به حضور در این حمله کردند؛ اتهامی که به شدت از سوی ایران رد شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا برجام ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، در حین سخنرانی سفیر آلمان در دانشگاه جی سی کشمیر پاکستان دانشجویان این دانشگاه نسبت به حمایت آلمان از اسرائیل برای کشتار مردم غزه اعتراض کردند.

دانشجویان پاکستانی با سر دادن شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتند: سفیر آلمان در پاکستان چگونه می تواند درباره حقوق بشر سخنرانی کند، در شرایطی که کشور خودش آشکارا حقوق بشر را نقض می‌کند!

این دانشجویان به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در آلمان اعتراض کردند و باعث قطع سخنرانی سفیر شدند.

سفیر آلمان در واکنش به این اتفاق گفت: اگر می خواهی داد بزنی بروید بیرون از سالن فریاد زدن رفتار مناسب نیست، خجالت بکشید!

در پی این رخداد سخنرانی سفیر آلمان بر هم خورد و نیروهای امنیتی نیز دانشجویان معترض را به بیرون از سالن هدایت کردند.

کد خبر 6090307 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت