Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:21:36 GMT

بازگشت داور آتش نشان بعد از 1.5 سال به فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۰۹۷

بازگشت داور آتش نشان بعد از 1.5 سال به فوتبال

داور آتش نشان فوتبال ایران بعد از یکسال و نیم به فوتبال برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر فوتبال مشخص شد که مسابقه پارس جنوبی جم و سایپای تهران را حمید حاج ملک داور 38 ساله قضاوت خواهد کرد.


حاج ملک که شغل اصلی اش آتش نشانی است و در گذشته بارها به این خاطر مورد تمجید قرار گرفته، در حالی روز جمعه در جم قضاوت می کند که یکسال و نیم از داوری دور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او دقیقا یکسال و 6 ماه قبل بازی تیم های پارس جنوبی و ذوب آهن در لیگ هفدهم را سوت زد و بعد از آن با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و مدت زیادی دور از میادین بود. حالا این داور بار دیگر با قضاوت یک مسابقه پارس جنوبی به دنیای داوری برمی گردد.


گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و سایپا از ساعت 19:30 روز جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.

داوران کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوران کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند