Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ احمد قاسمی، امروز ۲۸ شهریور، در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس حماسه‌ای از دلاوری‌های شیرمردانی است که پیروزی را رقم زدند.

وی با تاکید بر حفظ روحیه خودباوری و مقاومت، ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری با شعار ما پیروزیم اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح از میدان نماز به طرف چهار راه شهدای عبادی از برنامه‌های این هفته است.

قاسمی افزود: در این هفته بیش از ۵۰ پروره عمرانی، ۸۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهد شد و تجلیل از سربازان و تجلیل از کارکنان و کارگران نمونه از دیگر یرنامه‌هاست.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه گام‌های استوار و بازسازی عملیات والفجر ۳، برگزاری نشست‌های تخصصی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، از برنامه‌های دیگر است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت همزمان با هفتم مهر ماه برگزار خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: اجتماع بانوان انقلابی با عنوان بانوان عاشورایی و برگزاری نمایشگاه زن تاریخ ساز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است. 

وی بیان کرد: دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری اجتماع بزرگ لبیک یا خامنه‌ای، رونمایی از نرم افزار زیارت مجازی شهدای گمنام و همایش نقش زنان در دفاع مقدس با محوریت شهیده محمودی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: در مجموع توسط این ستاد، طی هفته دفاع مقدس بالغ بر ۲۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی هفته دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند