Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:37:10 GMT

۴۲ هزار هنرمند در سراسر کشور بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۸۶۹۷

۴۲ هزار هنرمند در سراسر کشور بیمه شدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیمه هنرمندان در کشور به بیش از ۴۲ هزار نفر ارتقا یافته است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید عباس صالحی شامگاه امروز در نشست صمیمانه با اصحاب هنر و رسانه استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیمه هنرمندان در کشور به بیش از 42 هزار نفر ارتقا یافته است در حالی که این امر در سال 95 به 25 هزار و 300 نفر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پارسال برای بیمه خبرنگاران نیز اقدامات خوبی انجام شد افزود: سال گذشته 3 هزار نفر در کشور به بیمه خبرنگاران اضافه شدند.

صالحی تصریح کرد: بیمه دیگر خبرنکاران نیز در کشور پیگیری می‌شود و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس حوزه هنری در بیرجند: هنرمندان سرمایه‌های انقلاب برای اجرای گام دوم هستندخبرنگاران قم زیرپوشش صندوق بیمه هنرمندان قرار بگیرنداردبیل|برطرف شدن مشکلات بیمه هنرمندان در مجلس پیگیری می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در حوزه بیمه حوادث نیز اقدامات و فعالیت‌های خوبی برای حمایت از قشر هنرمندان و فرهنگی جامعه انجام شده است و ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر برای هنرمندان مبنای کار قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنرمندان نیز 2 سال است تشکیل شده است اظهار کرد: این صندوق در راستای حمایت از هنرمندان، اصحاب رسانه و فرهنگ تشکیل شده است.

صالحی از امضای تفاهم‌نامه مشترک با بانک‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه تسهیلاتی به هنرمندان ارائه می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با وجود اینکه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای حمایت از اصحاب هنر، رسانه و فرهنگ انجام شده است اما با توجه به محدودیت منابع مالی این اقدامات کافی نیست و ما باید تمام تلاش خود را برای حمایت از قشر هنرمندان و اصحاب رسانه و فرهنگ به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: برای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها نیز 900 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده بود که برای استان اردبیل نیز در سفر به اردبیل اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد تا بتوانیم در حوزه فرهنگ و هنر این استان تاثیرگذار باشیم.

صالحی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 100 هزار نفر فارغ‌ التحصیل رشته‌های هنر هستند که به صورت حرفه‌ای در راستای هنر فعالیت می‌کنند و حمایت از این اقشار برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دولت نیز اقدامات حمایتی خود را از هنرمندان انجام می‌دهد و در این زمینه گام‌های خوبی نیز برداشته شده است ولی متاسفانه با کمبود منابع رو به رو هستیم که علی‌رغم این کمبود منابع اقداماتی انجام شده است.

وی اظهار کرد: مشکلات خانه مطبوعات استان اردبیل نیز پیگیری می‌شود و تمامی دغدغه‌ها و مشکلات خانه مطبوعات استان اردبیل را نیز برطرف می‌کنیم.

صالحی از دستورالعمل جدید نظارت بر مجوز مطبوعات خبر داد و افزود: این دستورالعمل در سایت بارگذاری شده است و آماده ارزیابی نظرات است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب