Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان روز جمعه در این خصوص به خبرنگار گفت: بر این مبنا در سند راهبردی استان،   ۱۳ برنامه در حوزه آموزش متوسطه طراحی و اجرایی خواهد شد و نزدیک به ۱۰ برنامه در حوزه مطالعات و پژوهش و ۱۲ برنامه در حوزه معاونت پرورشی را شامل می شود که توسط معاونت های مربوطه انجام گرفته است.

ابراهیم رفیعی افزود: این اداره کل برنامه راهبردی با توجه به فلسفه تعلیم و تربیت و نگاه ویژه مسئولان کشوری سند تحول  آموزش  پرورش را مورد توجه قرار داده و در این ارتباط کارهایی را مد نظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هیچ سندی در این نهاد معتبرتر و اساسی تر از سند تحول بنیادین آموزش و پروش نیست و در این  ارتباط تمامی برنامه ها،  فعالیت ها و کارهای انجام گرفته تحت لوای این مهم اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این سند همواره مطالبه بوده  که اغلب استانهای کشور  برای تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین ملزم به این کار مهم شدند و در این میان  زنجان جزء استانهای نخستین بود که سند تحول بنیادین را  در شورای اموزش و پرورش استان رونمایی کرد.   

وی اظهار داشت: برنامه اجرایی  و عملیاتی  این سند تدوین شد که جمله ویژگی های آن می توان به  قابل سنجش و ارزیابی بودن اشاره کرد   و شاخص های متعددی  را در بر می گیرد.

رفیعی افزود: سند تحول یکساله آموزش و پروش استان مبتنی بر سند تحول و برنامه ششم توسعه است و به زودی و برای آگاهی عمومی  نیز  در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز بارگذاری خواهد شد.

حدود ۱۹۹ هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی جدید سر کلاس درس حاضر می شوند.  

۹۶۴۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش زنجان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود