Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و گفت: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی و ده‌ها تانکر آماده‌ قاچاق کشف و ضبط گردیده است. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: مردم که امتحان خودشان را در طول 40 ساله‌ انقلاب در صحنه‌های مختلف به‌خوبی پس داده‌اند و علی رغم ناملایمات که بیشتر از سوی دشمنان به کشور تحمیل شده است، همچنان در صحنه حضور داشته و سختی‌ها را تحمل می‌کنند، به دلیل پایبندی به ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو از مسئولان انتظار و توقع دارند که زیر سایه ولایت فقیه و ارزش‌های والا و مقدس انقلاب، خدمت نمایند.

وی افزود: قوه‌ قضاییه نیز در همین راستا برنامه ها و سیاست‌های خود را ترسیم نموده و البته با معدود افراد و مسئولانی که فریب خورده‌ و از این مسیر منحرف می شوند در برخورد کوتاهی نمی کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به امید ایجاد شده‌ عمومی از انتصاب ریاست  قوه‌ قضاییه اشاره و خاطرنشان کرد:  آیت الله رئیسی با تجربه و اشراف کامل به این قوه، نقاط ضعف و قوت را به خوبی می‌شناسند و این بزرگترین امتیاز محسوب می‌شود. لیکن این به معنای نفی خدمات رؤسای پیش از ایشان نیست؛ چرا که خدماتی همچون شوراهای حل اختلاف و خدمات الکترونیک قضایی از قبل آغاز و اکنون با سرعت بیشتر در حال پیگیری، اجرا و تکمیل است.

وی رفع اطاله دادرسی‌ها توأم با دقت را از مهم‌ترین برنامه‌های قوه قضاییه حول محور کسب رضایتمندی بیشتر عموم اعلام و تصریح کرد: در اجرای سیاست‌های قوه‌ قضاییه، تعامل و همکاری همه‌ دستگاه‌ها ضروری است و این امر هیچ منافاتی با استقلال قوا ندارد. بی شک برنامه‌ها در سایه‌ تعامل تحقق می‌یابند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش، حمایت‌های همه جانبه‌ قضایی از رونق تولید و سرمایه گذاری سالم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: استان اصفهان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و خاک مستعد و منابع بی شمار طبیعی، مناسب سرمایه گذاری است و در شرایط خاص کنونی که در جنگ اقتصادی با دشمنان به سر می‌بریم، همه جانبه از رونق تولید و سرمایه‌گذاری سالم داخلی، حمایت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد که موانع و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی را مرتفع سازیم.

وی تاکید کرد: معدود افرادی که در این شرایط با سودجویی و اعمال خلاف قانون به سرمایه‌های ملی ضربه وارد می‌آورند از این قاعده مستثنی بوده و دستگاه قضایی با تیزبینی و همکاری ضابطان و نهادهای اطلاعاتی با این گونه افراد به شدت برخورد می‌کند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان در این رابطه از شناسایی یک باند بزرگ قاچاق سوخت خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های جهادی و شبانه روزی یک باند بزرگ قاچاق سوخت که میزان آن به میلیون‌ها لیتر می‌رسد، شناسایی و ده‌ها تانکر آماده‌ قاچاق کشف و ضبط گردیده است.

ابهام در دستورالعمل اثبات ادعای ایرانی بودن کالاهای مظنون به قاچاقزاهدان| درگیری مسلحانه پلیس ایرانشهر با قاچاقچیان؛ بیش از 1.5 تن مواد مخدر کشف شدانبار دارو و مکمل‌های ورزشی قاچاق در کرج کشف شد

وی در ادامه به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی توصیه کرد که در مسیر تلاش خود در جبهه‌ صنعت مراقب وسوسه های انسان‌های شیطان صفت باشند و مسئولان سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز هوشیار باشند تا در دام این گونه افراد گرفتار نشوند.

گفتنی است در پایان این آیین، محمدرضا حبیبی به اتفاق مسئولان قضایی استان و شهرستان از یک کارخانه‌ مهم تولیدی و صنعتی که در معرض آسیب قرار گرفته بود بازدید به عمل آورده و از نزدیک با مدیرعامل و مسئولان فنی آن، دیدار و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد که اقدامات حمایتی از این کارخانه مهم صنعتی سریعاً آغاز گردد.

 در پایان مراسم از زحمات مجید قربانی و غلامعلی بت شکن رئیس و دادستان قبلی تیران و کرون تقدیر و با اعطای احکامی جداگانه سجاد پناهی و رضا عباسی به ترتیب به‌عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کرون معرفی شدند.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو فروند شناور صیادی متخلف و کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج‌فارس توسط دریابانی آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبرگزاری پلیس، سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاسازی شناور بارگیری شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار پاکباز با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی استان خوزستان تاکید کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 748807

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی