Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام در یازدهمین رویداد استارت‌آپ تریگر از ۲۳ شهریور آغاز و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو،  شتاب‌دهنده‌ی شریف در فصل پاییز یازدهمین رویداد استارتاپ‌تریگر را با همکاری شتاب‌دهنده‌ی تخصصی سیناپس در حوزه‌ی IVD یا صنعت تشخیص آزمایشگاهی و با موضوعات میکروفلوییدیک، POCT، گلوکومتر و بیوسنسور برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان،  فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاه و یا کسانی که دانش و یا مهارت در این حوزه دارند، می‌توانند تا ۱۰ مهرماه ثبت نام نمایند؛ همچنین، شرکت‌کنندگان فقط شامل اعضای دانشگاه صنعتی شریف نیستند و از سایر دانشگاه‌ها و مجموعه‌ها نیز می‌توانند ثبت نام کنند.

گفتنی است، تیم‌های برگزیده جوایز نقدی دریافت نموده و همچنین روند ورود به مراحل پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهی در شتاب‌دهنده‌ی شریف برای آن‌ها فراهم خواهد شد؛ سایر تیم‌ها نیز مورد ارزیابی این شتاب‌دهنده قرار می‌گیرند. همچنین گواهینامه‌ی حضور از سمت دانشگاه صنعتی شریف به تمامی شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این رویداد که مستقر در دانشگاه صنعتی شریف است، با شماره تلفن ۰۲۱٦٦١٦٦٢٤٩ تماس گرفته و یا به لینک http://setak.sharif.ir/?p=11923 مراجعه نمایند.      

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف