Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جعفری صبح جمعه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: در ۱۸ محله محروم و کم‌برخوردار گیلان طرح‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان و عمرانی در حال اجراست.

وی  با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف برنامه‌های رسانه باشد، اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر با ابزار هنر اثرگذارتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری با بیان اینکه از تولیدات اجتماعی فاخر در حوزه مستند، فیلم کوتاه و گزارش‌های خبری و تحلیلی حمایت می‌کنیم، افزود: هنرمندان می‌توانند نقش مهمی   در حوزه ترویج ازدواج آسان، کاهش طلاق و پیشگیری از وقوع جرم و اعتیاد داشته باشند.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت:   در حوزه تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حوزه اجتماعی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم این برنامه‌ها بازتاب و نتایج خوب و مثبت را در سطح استان داشته باشد.

وی با اشاره به نگاه جدید بسیج و سپاه به حوزه اجتماعی با تشکیل معاونت در سپاه‌های استانی تصریح کرد: امسال بیش از یکصد برنامه را در سطح نواحی ۱۸ گانه گیلان در پنج محور ماموریت‌های اصلی سازمانی اجرایی می‌کنیم.

به گفته جعفری برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهدهای کودک و مدارس آغاز شده و در مراکز دانشگاهی نیز با تشکیل خانه‌های امید در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال اجراست.

۷۲۹۲/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان های مردم نهاد گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،اظهارکرد: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شد که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز