Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  سیاوش شهریور، فرماندار شهرستان شمیرانات (چهارشنبه) در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: ساماندهی، ترمیم و بازگشایی مسیرهای مواصلاتی از ولویت های شهرستان به شمار می آید که با توجه به راهبرد گردشگری شمیرانات برای توسعه استان می طلبد مسئولان همت کافی در خصوص تأمین اعتبار و نیروی کار برای این مهم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، شهریور اظهار داشت: این شهرستان با داشتن ششصد هزار نفر جمعیت فاقد آرامستان و استادیوم ورزشی است و نیاز به افزایش سرانه ورزشی و ... به خوبی در شمیرانات ملموس است.
وی افزود: در حال حاضر افرادی برای سرمایه گذاری و  احداث پیست اسکی در شمیرانات اعلام آمادگی کرده اند اما این امر با مشکلاتی روبرو است که انتظار داریم با هم افزایی دستگاه های اجرایی این موانع به سرعت از پیش روی طرح ها برداشته شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جاده شمشک و دیزین که به جاده چالوس متصل می شود در گذشته همواره منجر به تلفات جانی مسافران بود و حال برای احداث راه جدید در این منطقه  نیازمند تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی هستیم.
نماینده عالی دولت در شمیرانات اذعان داشت: روند اجرای طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در شهرهای لواسان و اوشان-فشم-میگون مطلوب و رضایت بخش است اما در شهر شمشک-دربندسر وضعیت مناسبی نداریم و این مهم نیز باید مورد توجه مسئولان متولی جهت تأمین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی باشد.
شهریور بیان داشت: لایروبی و ساماندهی رودخانه جاجرود در شمیرانات و بازنگری طرح های هادی نیز یکی از نیازهای اساسی شهرستان تلقی می شود.
فرماندار شمیرانات گفت: استقلال کاری نیروی انتظامی و دادگستری در شمیرانات از شهر تهران یکی دیگر از مشکلات شهرستان به شمار می آید.
وی همچنین بر تسریع در ابلاغ طرح جامع شمشک و بازنگری طرح هادی اوشان،فشم،میگون تأکید کرد.
این مقام مسئول اذعان داشت: ساماندهی، تعمیر و روکش آسفالت مسیر لواسان بزرگ به لواسان کوچک  که از مطالبات دیرینه مردم شهرستان است نیز از دغدغه های مدیریت شهرستان به حساب می آید که نیازمند اعتبار و همت لازم متولیان اجرایی است.
شهریور بازگشایی جاده جنگل (واقع در بخش لواسانات) را نیز از اولویت های کاری شهرستان اعلام کرد.
انوشیروان محنی بندپی، استاندار تهران نیز در خصوص شمیرانات اظهار داشت: جاده و راه در استان تهران به ویژه در این شهرستان به عنوان یک اولویت اصلی است.
وی افزود: آبخیزداری بعنوان اولویت اصلی استان تهران برای پیشگیری از سیل در شمیرانات به طور خاص دنبال خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح کاداستر اراضی در شمیرانات اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است.
استاندار تهران تأکید کرد: بازنگری طرح های هادی روستایی در شمیرانات تا پایان سال 99 باید به پایان برسد.
محسنی بندپی اعلام کرد: ساماندهی حریم رودخانه های استان تهران بویژه جاجرود در شمیرانات تا پایان سال 99 صورت خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: تفکیک حرائم شهری و روستایی در شمیرانات باید  تاپایان سال 98 به اتمام برسد.
این مقام مسئول گفت: اطلس گردشگری شمیرانات به عنوان پیشران توسعه این صنعت شهرستان شمیرانات  است تا پایان سال 98 تدوین شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهی مسیر مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر مرتکب ۷ جنایت جدید شد که طی آن ۶۶ نفر شهید و ۱۳۸ نفر مجروح شدند. 

به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی طی ۲۰۵ روز جنگ، به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۵۷۵ نفر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است