Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@00:58:31 GMT

امروز دفاع مقدس سند افتخار و عزت ماست

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۲۶۴۵

امروز دفاع مقدس سند افتخار و عزت ماست

حسنوند با بیان اینکه دفاع مقدس شاید در یک دورانی، دوران مظلومیت نظام و انقلاب ما بود اما امروز دفاع مقدس سند افتخار و عزت ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» در نشست ستاد اربعین و هماهنگی هفته دفاع مقدس که در فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: اربعین اوج نمایش قدرت تشیع در جهان است و تمرین حرکت شیعیان برای فتح مکه، مدینه و بیت المقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که در آیات و احادیث آمده، در روز موعود فقط شیعیان نیستند، بلکه مسیحیت و اهل سنت هم هستند و این تمرین اجماع جهانی بین ادیان و مذاهب به فرماندهی تشیع است.

 

وی با بیان اینکه اگر برگ برگ دفاع مقدس را ورق بزنیم، با خون شهدای عزیز ما این افتخار برای کشور به دست آمده است ابراز کرد: در آن دوران مردم تمام وجودشان را برای انقلاب، دین و این آب و خاک گذاشتند و فضای معنوی و ایثارگرانه ای حاکم بود.

 

حسنوند اضافه کرد: اگر برنامه هایی تحت عنوان دفاع مقدس برگزار می شود، مربوط به سپاه، نیروهای مسلح و ارتش نیست بلکه برنامه ای است که به تک تک مردم ما مرتبط می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در راستای جنگ، دفاع، کربلا و عاشورایی بود که امام حسین (ع) در آن از دین دفاع کرد اذعان داشت: باید صفحه های دفاع مقدس را به نسل های بعد انتقال دهیم و نباید بگذاریم آنها فراموش شوند تا برخی فکر نکنند این ها افسانه و تخیل بوده اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت جسر نادری با توجه به برگزاری برنامه های فشرده و گرمای هوا جدی تر گرفته شود و تقسیم کارها و در این راستا برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی هفته دفاع مقدس ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد اربعین حسینی اندیمشک هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴