Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران خواست؛ فقط در صورتی برای تماشای بازی‌ها، به ویژه دربی راهی ورزشگاه شوند که بلیت مسابقه را خریداری کرده باشند.

در این اطلاعیه آمده است:

"قبل از هر چیز وظیفه خود می دانیم از استقبال پرشور هواداران قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبالی که باعث شور و شعف و انگیزه بیشتر است.

هواداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند تحت هیچ تبلیغات سوء و شرایطی، دست از حمایت تیم محبوب خود نمی کشند و در کثرت و وفاداری همواره سرآمد هستند و چنین باقی می مانند.

همچنین با توجه به استقبال صورت گرفته، محدودیت ظرفیت ورزشگاه و الزام های موکد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران با بلیت در ورزشگاه و برقراری نظم  و رعایت استاندارد های امنیتی درخواست جدی داریم؛ هواداران عزیز در صورتی که بلیت بازی را خریداری نکردند، تحت هیچ شرایطی راهی مجموعه آزادی نشوند، چرا که با توجه به در آستانه تکمیل بودن ظرفیت سکوهای پرسپولیس (به اعلام مقام های سامانه فروش بلیت)، از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

عدم توجه به این مساله، نه تنها این عزیزان را دچار مشکل خواهد کرد بلکه با ایجاد بی نظمی، ترافیک و ازدحام جمعیت، باعث تضییع حقوق و تحلیل انرژی هوادارانی خواهد شد که نسبت به تهیه بلیت اقدام کرده اند و ارایه خدمت مناسب به ایشان از سوی نهاد های مسوول و ذیربط را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس همچنین از هواداران پرسپولیس که با تهیه بلیت راهی ورزشگاه می شوند تقاضا دارد مانند همیشه، نهایت همکاری را با نهاد های برگزار کننده بازی و برقراری نظم و امنیت از جمله نیروی انتظامی داشته باشند. ضمن آن که اعلام می شود باشگاه پرسپولیس متقابلا در جلسات متعدد، خواستار اتخاذ تصمیم ها و اقدام هایی شده است که شان و امنیت هواداران پرسپولیس را تامین کند.

باشگاه پرسپولیس همچنین از هواداران تقاضا می کند در طول زمان برگزاری مسابقه ضمن حمایت همه جانبه از تیم بزرگ پرسپولیس، از قبل سوت آغاز مسابقه تا بعد از سوت پایان بازی، مانند دیگر بازی‌ها، رفتار و فرهنگ بی همتای پرسپولیسی خود را به نمایش بگذارند و در صورت بروز تنش های احتمالی نیز از برخوردهای متقابل اجتناب ورزند."

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در نامه محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.
بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد