Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:24:30 GMT

نقشه آمریکا برای مذاکره، شیطانی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۳۶۹۱

نقشه آمریکا برای مذاکره، شیطانی است

امام جمعه سمنان گفت: نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند، اما ملت ایران اهل مذاکره با ذلت نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: عزاداری های ما برای سیدالشهدا به صورت مستمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلدادگی مردم به اهل بیت (ع) را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: مردم جهان و به ویژه ایرانیان روز به روز به امام حسین(ع) ارادت بیشتری پیدا می کنند.

امام جمعه سمنان خواستار نهادینه شدن رهنمودهای ائمه اطهار (ع) در جامعه ایرانی شد و افزود: مومنان باید حق گویی را ترویج دهند هر چند به ضررشان باشد چرا که کسب رضای خدا را به دنبال دارد.

شاهچراغی با اشاره به بیانات چند روز پیش امام خامنه ای که فرمودند، به هیج عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهیم کرد، اظهار کرد: نقشه آمریکا برای مذاکره شیطانی است و می خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند.

وی ادامه داد: هدف آمریکا از مذاکره با ایران این است که نشان دهد فشارهای حداکثری تاثیر داشته است اما ملت ایران اهل مذاکره با ذلت نیستند و همواره به رهنمودهای امام خامنه ای توجه می کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به حملات پهپادی یمن علیه آل سعود، گفت: این اقدام دفاع مردم یمن از خودشان بود و نشان دادند از کشورهای زورگو نمی ترسند و با مقاومت بر دشمنان پیروز خواهند شد.

شاهچراغی همچنین با گرامیداشتن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: این دفاع مقدس بود که مردم ایران را در برابر هر گونه زورگویی بیمه کرد و ملت ایران با اقتدار ازعزت نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر