Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاپلو بین سال های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶ در یوونتوس بازی می کرد و ۱۶۵ بازی برای این تیم انجام داد. وی همچنین بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ سرمربی این تیم بود.

طرفداری - دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در وندا متروپولیتانو با تساوی 2-2 به پایان رسید. این در حالی بود که بیانکونری 2-0 جلو افتاده بود اما روی دو ضربه شروع مجدد گل دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو کاپلو در این مورد در گفتگو با توتو اسپورت گفت:

یوونتوس در یک زمین بسیار سخت مثل وندا متروپولیتانو شخصیت بالایی از خود نشان داد. بیانکونری زمانی که لازم بود، به خوبی تحت فشار زحمت کشید. بازیکنان به خودشان کمک کردند و همه توانشان را در زمین گذاشتند. آن شب یوونتوس با آن تیمی که در فلورانس به میدان رفت، متفاوت بود. آنها بدون هیچ هراسی به مصاف اتلتیکو رفتند و روحیه لیگ قهرمانان داشتند. 

این یعنی با احترام به حریف، وارد زمین شدند و مثل همیشه برای پیروزی بازی کردند. در واقع یووه حتی پس از کامبک اتلتیکو، در خارج از خانه به تساوی راضی نبود و برای گل سوم تلاش کرد. من معتقدم اگر یوونتوس در تمام بازی ها با همین شخصیت به میدان برود، می تواند هر تیمی را شکست دهد و به فینال برسد. 

ده لیخت؟ او بازیکن جوانی است و به زمان نیاز دارد تا اعتماد به نفس خود را در یک محیط، بازی و رقابت جدید پیدا کند. در کیفیت او هیچ شکی وجود ندارد. او یک مدافع بزرگ است. نقل و انتقالات یوونتوس در تابستان فوق العاده بود و من از 10 به آنها نمره 9.5 می دهم و دلیلش این است که من هیچوقت به هیچ چیز نمره 10 از 10 نمی دهم. 
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم

به گزارش giantfreakinrobot، تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی چهاردرباره حضور بیشترش در Spider-Man 4 خبر داد.

از زمانی که فیلم Spider-Mane در سال 2021،موفقیت بسیاری کسب کرد و طرفداران بسیاری را برای دریافت اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلمی که  توسط تام هالند و جان واتس با نام اسپایدر من یا بدون بازگشت به خانه جذب کرد.

 تام هالند می‎گوید او در همان ابتدای برنامه ریزی‌‌ها و اوایل کار برای چیزی که امیدوار بوده است به مرد عنکبوتی 4 تبدیل شود، درگیر بوده است. این بازیگر می گوید که به شخصیت مرد عنکبوتی پایبند است.

تام هالند خطاب به کسانی که ممکن است نگران این باشند که چگونه می‌توانند اسپایدرمن یا بدون راه بازگشت به خانه را با حضور شخصیت همیشگی اش دنبال کنند صحبت کرده است و اگر شما به عنوان مخاطب اسپایدر من نگران بودید که تام هالند صدای پایان دادن به مرد عنکبوتی 4 یا حتی بازی او در نقش پیتر پارکر باشد، او به صراحت گفت که هرگز چنین نخواهد شد.

هالند بازیگر با درک قدرت بزرگ و مسئولیت بزرگی که با چنین بازی مورد علاقه طرفداران  این شخصیت همراه است، گفت: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. از این رو واضح است که تام هالند می خواهد برای همیشه نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

بسیاری از طرفداران متعجب بودند که چگونه اوضاع برای تام هالند و اسپایدر من به هم خورده است و این درحالی بود که  هالند مشغول بسیاری از پروژه های دیگر است، به نظر می رسد آینده فرانچایز ابرقهرمانی او نه تنها آینده خوبی قرار دارد و جدی گرفته می شود، بلکه این چیزی است که  هالند و تیم خلاق  آن را ارزشمند می دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱