Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:44:28 GMT

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – کره جنوبی ۱

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۴۵۵۵

والیبال قهرمانی آسیا/ ایران ۲ – کره جنوبی ۱

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۸، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی کره رفت.

با تصمیم ایگور کولاکوویچ، در شروع مسابقه ایران با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، امیر غفور و علی اصغر مجرد به میدان رفت و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو تعویض می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ست اول: ۲۲ – ۲۵ کره جنوبی
دو تیم به صورت پایا پای پیش رفتند تا اینکه ایران با دفاع محمد موسوی ۴ – ۲ از حریف پیش افتاد. در حالی که ایران می توانست اختلاف را به ۳ امتیاز افزایش دهد، با اشتباه موسوی در زدن آبشار نتیجه ۵ – ۴ شد. با پاسهای سرعتی معروف، مجرد سه امتیاز بعد را کسب کرد تا ایران ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کند. با ورود تیم ها به زمین کره عملکرد بهتری در دریافتها داشت و در امتیاز ۱۰ بازی را به تساوی کشید. با دفاع آبشار غفور، کره ۱۲ – ۱۱ پیش افتاد. پس از عملکرد خوب مجرد در دفاع، غفور آبشار خود را تبدیل به امتیاز کرد تا ایران ۱۶ – ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را کسب کند.

پس از شروع مجدد بازی، با اشتباه بازیکنان ایران در حمله، کره سه امتیاز متوالی را کسب کرد تا کولاکوویچ در امتیاز ۱۸ – ۱۹ تقاضای وقت استراحت کند. در اواخر ست، سرویسهای بازیکنان کره دریافتهای ایران را دچار مشکل کرد تا ۲۳ – ۲۰ از ایران پیش بیفتند. در حالی که کره ۲۴ – ۲۲ پیش بود، "دوهون" تقاضای وقت استراحت کرد. در نهایت کره ۲۵ – ۲۲ پیروز ست نخست بازی شد.

*ست دوم: ۲۵ – ۲۳ ایران
با درخشش میلاد عبادی پور و موسوی در زدن سرویس، ایران توانست ۸ – ۴ وقت استراحت فنی اول را کسب کند. محمد موسوی با عملکرد خوب خود در سرویس و حمله، ایران را ۱۱ – ۶ پیش انداخت. کره در حالی تقاضای وقت استراحت کرد که نتیجه بازی ۱۳ – ۸ به سود ایران بود. عملکرد خوب ایران در سرویس با درخشش فرهاد قائمی ادامه یافت تا ۱۶ – ۱۰ وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.

با شروع بازی کره ۳ امتیاز متوالی را کسب کرده و اختلاف را کاهش داد تا ایران در امتیاز ۱۷ – ۱۴ وقت استراحت بگیرد. با حرکت سرعتی موسوی و تک دفاع قائمی،ایران توانست ۱۹ – ۱۴ پیشی بگیرد اما در ادامه کره توانست توسط "چویی مین" اختلاف را در حالی به ۲ امتیاز کاهش دهد که ایران ۲۲ – ۲۰ پیش بود. در نهایت ایران توانست ۲۵ – ۲۳ ست دوم را از آن خود کند تا بازی در مجموع ست شماری یک بر یک مساوی شود.

*ست سوم: ۲۵ – ۲۲ ایران
پس از یک رالی ۱۶ ثانیه ای در آغاز این ست، کره ۲ – ۱ پیش افتاد، اما در ادامه حملات پر سرعت ایران با پاسهای معروف دفاع کره را جا گذاشت تا ایران ۸ – ۵ وقت استراحت فنی اول را کسب کند. با ادامه روند خوب حملات ایران اختلاف به ۵ امتیاز افزایش یافت تا کره در امتیاز ۱۰ – ۵ وقت استراحت بگیرد. در ادامه ایران توانست عملکرد خوب خود در دریافت و سرویس را ادامه داده و ۱۶ – ۱۲ وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.

پس از شروع مجدد بازی، کره در حالی توانست روی اشتباه امیر غفور اختلاف را به سه امتیاز کاهش دهد که ایران ۲۱ – ۱۸ از حریف پیش بود. در اواخر این ست کره دو امتیاز متوالی را توسط "هوآنگ" کسب کرد تا کولاکوویچ در امتیاز ۲۴ – ۲۲ تقاضاd وقت استراحت کند. در نهایت اما ایران با آبشار غفور ۲۵ – ۲۲ پیروز این ست شد تا در مجموع ست شماری دو بر یک از کره پیش بیفتد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال قهرمانی آسیا 2019 ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد. در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

خوان آخر سابریست‌ها برای رقابت در پیست پاریس

شمشیربازان سابر ایران رقابت داخلی برای حضور در رقابتهای انفرادی المپیک پاریس دارند و سه مسابقه پیش رو تکلیف آنها را مشخص خواهد کرد.

شمشیربازی ایران به لطف سابر توانست در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشد. سابر برای دومین دوره متوالی موفق شد سهمیه تیمی المپیک را بگیرد. بر این اساس سه نفر در جدول انفرادی و چهار نفر (سه نفر به همراه یک نفر ذخیره) در جدول تیمی حضور خواهند داشت.

ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!

تراکتور در فصل جاری از ۱۸ امتیاز ممکن برابر تیم‌های مدعی، تنها ۲ امتیاز کسب کرده است.

تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) به تساوی بدون گل رضایت دادند. تقسیم امتیازات در تبریز به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان، آبی‌های پایتخت را با ۵۴ امتیاز در صدر نگه داشت و تی‌تی‌ها با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم ابقا شدند اما این تساوی، آمار تامل‌ برانگیزی برای تراکتور برابر تیم‌های برتر جدول لیگ برتر پدیدار ساخت.

حجازی سرپرست استقلال شد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، آتیلا حجازی، بازیکن پیشین این تیم را به عنوان سرپرست جدید آبی‌پوشان انتخاب کرد.

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

پایان تمرین استقلال با هجوم هواداران به زمین + ویدیو

جلسه تمرینی امروز استقلال با هجوم هواداران به زمین به پایان رسید. جلسه تمرینی بازیکنان استقلال امروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

* هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

* امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ

رسانه‌های ژاپنی به تمجید از عملکرد شهاب زاهدی پرداختند.

آویسپا فوکوئکا امروز (جمعه) در هفته یازدهم جی لیگ ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.  شهاب زاهدی مهاجم ایرانی در دقیقه ۲۲ از زمین خودی دروازه حریف را گشود. به این ترتیب فوکوکا برای اولین بار در پنج بازی اخیرش پیروز شد و گامبا اوزاکا دومین شکست متوالی خود را متحمل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی