Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:01:38 GMT

شیعی: «مجیدی» باید اختیار کامل داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۲۵۲

شیعی: «مجیدی» باید اختیار کامل داشته باشد

«محمود شیعی» جمعه شب در پایان دیدار تیم های پیکان و ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا در روزهای اخیر مذاکراتی با «حسین فرکی» برای پذیرش هدایت تیم امید ایران انجام شده است، اظهار داشت: در گذشته با فرکی مذاکره شد که وی قبول نکرد و اکنون هیچ مذاکره‌ای با او نشده است.

وی در خصوص بحث اختلاف بین «حمید استیلی» مدیر تیم امید با «فرهاد مجیدی» سرمربی این تیم، گفت: تیم امید باید دور از حاشیه باشد و همه به مجیدی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این مربی استقلال داشته باشد به موفقیت می‌رسد. ضمن اینکه استیلی از دلسوزان تیم امید است، اما او در امور فنی دخالت نمی‌کند.

شیعی افزود: شرایط سخت است و اگر به تیم امید نگاه ویژه نشود بازهم به المپیک نخواهیم رفت. هرفردی مسئولیت دارد باید اختیار کامل داشته باشد و مجیدی نیز اکنون وظیفه سنگینی دارد. جلسه ای روزی یکشنبه داریم و باید به او اختیار تام بدهیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: مجیدی پاسخگوی مسائل فنی و نتایج است و اکنون اکثر دیدارهای لیگ برتر را از نزدیک تماشا می‌کند تا نقاظ ضعف تیم را با پیدا کردن بازیکنان جدید، برطرف کند.

وی در پاسخ به این سوال که «مارک ویلموتس» برای تماشای شهرآورد به تهران سفر خواهد کرد؟ گفت: جواب این سوال را نمی‌دانم، اما او فعال است و کارهایش را انجام می دهد.

مدیرعامل پیکان در خصوص برتری ۶ بر ۲ تیمش در دیدار امروز برابر ماشین سازی، عنوان کرد: مزد بازی خوب خود را گرفتیم. در دیدارهای قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم و از فرصت‌هایمان استفاده نمی‌کردیم، اما امروز در گلزنی موفق بودیم.

وی افزود: دلمان برای اینگونه بردها در پیکان تنگ شده بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود شیعی تیم امید فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر