Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به این مطلب که نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری فارس در این حوزه می باشد گفت: این نمایشگاه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد مرادپور با تاکید بر این مطلب که شرکت های فعال در این حوزه می توانند در این نمایشگاه با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند، خاطرنشان کرد: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکتهای اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه و انتقال فناوری مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است. وی یادآور شد: در این دوره نمایشگاه، بیش از 105غرفه داخلی و 4 غرفه خارجی از 4 کشور جهان حضور دارند که از این میان، 5 غرفه داخلی به صورت پاویون حضور یافته‌اند که از آن جمله می توان به پاویون کنسرسیوم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پاویون شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری و پاویون بسیج کارخانجات فارس و نخبگان علمی و پژوهشی اشاره کرد. مرادپور همچنین با اشاره به این مطلب که در این نمایشگاه انجمن نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران حضور دارند ، افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در بیش از 3000 متر مربع فضای سرپوشیده جانمایی شده‌اند. وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه تلاش شده تا شرکت های دانش بنیان حضور پررنگی داشته باشند، افزود: این نمایشگاه به فراخور نامگذاری سال با شعار رونق تولید برگزار می شود و امید است تا در این نمایشگاه شرکت های حاضر بیشترین بهره برداری از تولید کنندگان داخلی را داشته باشند. مجری سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز تاکید کرد: جدیدترین بخش نمایشگاه امسال، اختصاص فضا به استارتاپ‌های نفتی و برگزاری جلسات تخصصی برای آنان است که با مدیریت و همکاری بخش های علمی و تحقیقاتی همراه خواهد بود.  مرادپور خاطرنشان کرد: برای اولین بار در این نمایشگاه، به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت فضایی به مساحت 200 متر مربع جهت ارایه نیازمندی های خارجی مرتبط با این نمایشگاه در زمینه تجهیزات، مواد اولیه و واسطه ای و .. اختصاص یافته است.

خبرنگار: عبدالغفور مصطفایی

عکاس: طاهره حیاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش پتروشیمی صنعت نفت گاز نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

وی افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم، اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS