Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابری فعال سیاسی کرمانی با تأکید بر اینکه اهل معامله بر سر اصول نیستیم، گفت: با حفظ حرمت آحاد جامعه و تشکل‌ها به وظیفه خود عمل می کنیم و معتقدیم که کلید حل مشکلات کشور و نظام به فرموده مقام معظم رهبری در داخل کشور و به دست انسان های توانمند، دلسوز و ولایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صابری فعال اصولگرای کرمانی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص مطالبی که اخیرا در رابطه با تغییر عنوان شورای اصولگرایی بیان شده است، گفت: آزادی یکی از هزاران دستاورد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و همگان وظیفه داریم این مهم را حفظ و حدود آن را رعایت کنیم؛ اظهارات افراد در خصوص تشکل ها نیز ناظر بر همین ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت های ارزشی و انقلابی دوستان ما به هیچ وجه تغییر پذیر نیست، ابراز کرد: مواضع و بیانیه‌های اصولگرایان همیشه از لسان ریاست محترم شورا و سخنگوی آن بیان می شود؛ اما حال که این موضوع مطرح شده است بنده  نکاتی را به عنوان نظر شخصی و عضو کوچکی از انبوه جمعیت اصولگرا و علاقمند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای آن بیان می کنم.

این فعال سیاسی کرمانی  با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی در استان کرمان دارای سابقه طولانی است و قدمت آن به سالیان قبل برمی‌گردد، عنوان کرد:جریاناتی تحت عنوان دوم خرداد و اصلاح‌طلب با مبانی و ارزش‌های انقلابی و تسلط و بر قوای حاکمه برخورد کردند که این اقدامات بوی فاصله گرفتن از خط اصیل انقلاب اسلامی امام راحل و رهبری را داشت و جهت گیری های نادرستی خاصه در حوزه فرهنگ اسلامی از خود بروز می دادند.

صابری ادامه داد: بر همین اساس عده ای از دلسوختگان و علاقه‌مندان به سرنوشت انقلاب و نظام گرد هم جمع شدند و وحدت تشکل های رسمی در خط امام خمینی(ره) و رهبری را تحت عنوان شورای هماهنگی اصولگرایان کرمان را انسجام بخشیدند.

وی افزود: شورای اصولگرایی، آهنگ تفرقه تشکل ها و افراد انقلابی را کُند نمود و تا مدت ها در موضع گیری های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تا حد قابل قبولی کارساز و پیروزی هایی در عرصه های مختلف از جمله انتخابات و مقابله با کج روی ها و کارآمدی ها به دست آوردند.

این فعال سیاسی کرمانی اظهار کرد: به مرور زمان کاستی‌ها و نقائصی نمایان شد و با تغییر شرایط لزوم مشارکت بخش وسیعی از عموم علاقمندان و دوستداران ولایت و رهبری عزیز به ویژه فعالان جوان تازه نفس و بانوان فرهیخته احساس شد؛ لذا هیئت موسس شورا تصمیم گرفت که با بازنگری اساسنامه و اصلاح آن تحولی اساسی در همسوئی و همراهی نیروهای انقلابی استان فراهم کند.

صابری بیان کرد: انتظار می رود کسانی که دیروز در جنگ تحمیلی و نظامی دشمن مبارزه کردند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با دست خالی پیروز شدند؛ امروز تداوم آن مبارزه را با نفوذی های بیگانه، غارتگر، فرصت طلبان و منفعت جو که با عبور از حقوق مردم جامعه را ناراضی می‌کنند و حرمت خون مقدس شهدا را نادیده می‌گیرند، با همدلی، همفکری و تلاش مجاهدانه همت جمعی دشمنان داخلی و خارجی را نا امید کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین اساسنامه شورای هماهنگی بازنگری و ساختار اصلاح شده در حال شکل‌گیری است و به یاری خدا و همت نسل جوان حاضر در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و تداوم مسیر درخت امامت و ولایت به انجام وظیفه می پردازد.

این فعال سیاسی اصولگرای کرمانی اظهار کرد: رسالت اصلی خیل عظیم نیروهای انقلابی وحدت، همدلی، همفکری، همکاری، تلاش خداپسندانه و بی ریا حول محور ولایت و امامت و رهبری حاکمیت اصول و احکام اسلامی است و در مسیر رسیدن به هدف با کسی سر ستیز نداریم و تمام تجربه و توان خود را مخلصانه در خدمت نظام و مسئولین خدمتگزار گذاشته و خواهیم گذاشت.

صابری عنوان کرد: مرور بر عملکرد گذشته تشکل ثابت کرده است که این تشکل همواره دفاع از ارزش ها را مد نظر داشته و کمک ها و مشورت های دلسوزانه به مسئولین داده و هر کجا که لازم بوده حمایت های لازم را کرده ایم.

وی اظهار کرد: امروز نیز در جهت راهگشایی به حل مشکلات مردم، جامعه و حاکمیت این ارزش‌ها آماده همکاری و مساعدت هستیم و همچنین در خصوص انتخابات نیز تکلیف داریم تا به عنوان بخشی از رسالت عظیم انقلابی گری با اصل دانستن اصول و ارزش‌ها در صحنه حاضر می‌شویم و با تکیه بر وحدت و همدلی و کارآمدی افراد در معرفی حمایت و انتخاب کارآمد ها تلاش می کنیم.

این فعال سیاسی کرمانی با تأکید بر اینکه اهل معامله بر سر اصول نیستیم، تصریح کرد: با حفظ حرمت آحاد جامعه و تشکل‌ها به وظیفه خود عمل می کنیم و معتقدیم که کلید حل مشکلات کشور و نظام به فرموده مقام معظم رهبری که ریشه قرآنی دارد در داخل کشور و به دست انسان های توانمند دلسوز ولایی و آماده به کار است.

صابری در پایان خاطر نشان کرد: راه برون رفت از وضعیت کنونی در گروه دولتی دلسوز، چابک و مجلسی کارآمد و خداجو است که این امر به دست مردم متدین، با بصیر، مطلع و میهن‌دوست است که انشاءالله رقم خواهد خورد و نیروهای فراوان انقلابی هم سربازان خدوم این عرصه خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون فرانسه مدعی شد که عضویت در ناتو به معنی دست‌نشانده بودن آمریکا نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه هشدار داد که کشورهای اروپایی در صورتی که به ایالات متحده وابسته بمانند و نتوانند سیستم‌های دفاعی پیشرفته مستقر کنند دچار مرگ خواهند شد. 

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون در پاریس گفت: «این خطر وجود دارد که اروپای ما بمیرد. ما به ابرازهای لازم برای مقابله با خطرات مجهز نیستیم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه اظهاراتش از 27 عضو اتحادیه اروپا خواست تلاشی متحد را برای ساختن یک نیروی نظامی «قابل اتکا» آغاز کنند. 

ماکرون گفت: «مسئله تنها به انتخاب‌های ما بستگی دارد اما این انتخاب‌ها بایستی الان انجام شوند چون طی دهه آینده خطر این وجود دارد که تضعیف شویم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه خاطرنشان کرد کشورهای اروپایی تحت محاصره قدرت‌های بزرگی هستند که ارزش‌های لیبرال دموکراسی اروپا را تضعیف می‌کنند. وی گفت ارزش‌های اروپایی به طور دائم توسط دیگران مورد انتقاد و اختلاف قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: «این خطر وجود دارد که اروپا با افول مواجه شود و ما همین الان داریم می‌بینیم که این اتفاق علی‌رغم تلاش‌های ما دارد به وقوع می‌پیوندد.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد که عضویت در ائتلاف ناتو به معنی «دست‌نشانده» بودن ایالات متحده آمریکا نیست. وی گفت که اروپا با ایجاد دفاع مستقل وابستگی کمتری به ایالات متحده خواهد داشت و به نحو بهتری قادر خواهد بود از خودش در برابر روسیه دفاع کند.

دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسهنتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شدطرح اقدام فرانسه برای مقابله با خشونت روزافزون جوانان

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند