Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:00:43 GMT

ترامپ در نشست بحران جوی شرکت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۵۷۲

ترامپ در نشست بحران جوی شرکت نمی‌کند

رئیس جمهوری آمریکا قرار است به جای حضور در نشست کلیدی روز دوشنبه سازمان ملل درباره بحران جوی در همان روز در نشستی با محوریت آزادی مذهب شرکت کند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، یکی از مقام‌های ارشد سازمان ملل تایید کرد که کاخ سفید یکی از اتاق‌های بزرگ کنفرانس را در مقر این سازمان در نیویورک رزرو کرده تا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه بتواند در نشستی با محوریت آزادی مذهب سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام از سوی ترامپ یک رویگردانی آشکار برای عدم حضور در نشست تغییرات جوی سازمان ملل است که روز دوشنبه در همان ساختمان برگزار می‌شود. رهبرانی از سراسر جهان از جمله بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و نارندرا مودی، نخست وزیر هندوستان قرار است در این نشست حضور داشته باشند و به بررسی بحران رو به رشد تغییرات جوی بپردازند.

منابع سازمان ملل گفتند که رزرو این اتاق کنفرانس در لحظات آخر صورت گرفته و باعث بروز برخی مسائل لجسیتکی درباره تامین امنیت برای ترامپ شده است اما یکی از مقام‌های ارشد سازمان ملل گفت، به دلیل ظرفیت بالای شرکت کنندگان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، جای هیچ اضطرابی نیست.

وی ادامه داد: هیچ‌کس انتظار ندارد که ترامپ در نشست تغییرات جوی شرکت کند؛ ترامپ وعده داده که از توافق تغییرات جوی پاریس خارج می‌شود.

حتی اگر رئیس جمهوری آمریکا در نشست تغییرات جوی حضور یابد بعید است که در آن سخنرانی کند. نمایندگانی از ۶۰ کشور قرار است روز دوشنبه در این نشست حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ مجمع عمومی سازمان ملل بحران آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه نشست زمین و ترکیدگی لوله آب ساعت ۰۲:۰۵ امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان شهیدان کاظمی رخ داده بود، افزود: اکیپ ایستگاه شماره دو آتش نشانی با تجهیزات و پمپ‌های مکنده به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد نشست زمین به عمق چهار متر و با طول و عرض زیاد نامتقارن رخ داده است و پس از حضور عوامل حوادث اداره آب و قطع آب اقدام به ترمیم لوله شکسته خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل و با حضور پلیس راهور برای اعمال مسدودی مسیر محل حادثه را ترک خواهند کرد و ترمیم و پر کردن حفره ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 751300

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • در نخستین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟