Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:37:46 GMT

کلوپ: فوتبال فقط گل زدن با قیچی برگردان نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۶۴۵

کلوپ: فوتبال فقط گل زدن با قیچی برگردان نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست بعد از شکست مقابل ناپولی در بازی‌هایشان فراز و نشیب کمتری داشته باشند و انتظارشان از فوتبال، هیجان دائمی و گل زدن با قیچی برگردان نباشد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازیکنانش خواست بعد از شکستی که در مقابل ناپولی تجربه کرده‌اند از این پس در بازی‌های خود فراز و نشیب کمتری داشته باشند و گمان نکنند که فوتبال همیشه و در تک تک بازی‌ها هیجان دائمی و گل زدن با ضربات قیچی برگردان به حریفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

لیورپول فصل جدید لیگ برتر را عالی شروع کرده و تا این لحظه همه امتیازهای ممکن را بدست آورده ولی شاگردان کلوپ در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان امسال مقابل ناپولی 2-0 شکست خوردند. کلوپ اما می‌گوید از شرایط تیمش نگران نیست ولی این را می‌داند که تنها چالش تیمش این است که مثل سال گذشته در همه بازی‌هایش کم فراز و نشیب ظاهر شود.

 

کلوپ در گفتگو با دیلی میل گفت:" بازی سال گذشته‌مان مقابل آرسنال که 1-1 تمام شد را خوب به خاطر می‌آورم. بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما خیلی خوب کار کردیم. مشکل ما الان این نیست که نمی‌توانیم خوب بازی کنیم. ما حتی در بازی‌هایی که پیروز نمی‌شویم معمولا از حریف برتر هستیم و فرصتهای زیادی برای گلزنی داریم. چالش ما فقط این است که در تک تک بازی‌ها کم فراز و نشیب بازی کنیم. این هیچ جایگزینی ندارد. فوتبال این نیست که شما در تک تک بازی‌ها هیجان‌انگیز کار کنید و با ضربات قیچی برگردان به همه حریفان گلزنی کنید".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" مهم این است که شما در بازی‌های‌تان پیروز شوید. به بازی ما مقابل ناپولی نگاه کنید. آنها با سیستم 4-4-2 بازی کردند ولی با بازیکنان باکفیتی که دارند با استفاده از این سیستم باعث شدد ما بیشتر از همیشه توپ را از دست بدهیم. با اینحال ما کنترل بازی را در دست داشتیم و می‌توانستیم در خطوط آنها رخنه کنیم. تنها مشکل ما این بود که نمی‌توانستیم روی دروازه فرصت خلق کنیم".

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است