Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:52:57 GMT

شمارش معکوس برای حضور در مدرسه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۷۰۰

شمارش معکوس برای حضور در مدرسه‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این دانش آموزان سال تحصیلی را در یک هزار و ۱۶۳ مدرسه قالب در پنج هزار و ۷۲ کلاس درس و با بهره مندی از تجربیات هشت هزار و ۷۳۰ معلم می‌گذرانند.

او افزود: شعار آموزش وپرورش استان سمنان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ "مدرسه صالح در گام دوم انقلاب" انتخاب شده است که مبتنی بر سند تحول بنیادین، بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب واهداف دوره‌های تحصیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، تربیت دانش آموزان با هویت انقلابی، دینی، محلی، ملی و بین المللی از اهداف شعار سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: خرید تجهیزات ورزشی و آموزشی برای مدارس مناطق کمتر برخورداربه ارزش سه میلیارد تومان، ساماندهی ۱۲۰ مدرسه با کمتر از ۵۰ دانش آموز، جمع آوری بخاری‌های نفتی مدارس روستایی، ممنوعیت ادامه فعالیت مدارس خشتی وگلی در روستا‌ها، آغاز احداث ۷۵ مدرسه در مناطق شهری و روستایی، تجهیز مدارس شبانه روزی و بهره برداری از ۹۴ کلاس درس اقداماتی است که برای سال تحصیلی جدید در استان سمنان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

۱۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموزدر استان سمنان راهی مدارس می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی مردمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین